گوشی شیائومی می‌ مکس 3 مجهز به نمایشگر 7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 خواهد بود

فبلت می‌ مکس شرکت شیائومی با عرضه در سال 2016 به گجتی محبوب، به‌ویژه در میان کاربران چندرسانه‌ای تبدیل شد. امسال کمپانی شیائومی جانشین این فبلت را با نام می‌ مکس 2 و به همراه ویژگی‌هایی ارتقایافته عرضه کرد. اکنون براساس آخرین گزارشات، این شرکت مشغول کار بر روی گجت می‌ مکس 3 است.

گزارش شده که شیائومی می‌ مکس 3 با پیشرفت‌های عمده‌‌ای پا به میدان می‌گذارد تا همگام با رویه فعلی حاکم بر بازار حرکت کند. حتی انتظار می‌رود که این گوشی مجهز به نمایشگری با ابعاد بزرگ‌تر از 7 اینچ باشد که این پدیده‌ای جالب است؛ زیرا گجت‌های 7 اینچی معمولا در دسته تبلت‌ها طبقه‌بندی می‌شوند. صفحه نمایش فول‌ اچ‌دی پلاس می‌ مکس 3 دارای رزولوشن 2160×1080 پیکسل و نسبت تصویر 18:9 است.

احتمالا این فبلت از چیپست اسنپدراگون 660 شرکت کوالکام بهره می‌گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی پیرامون میزان رم و ظرفیت حافظه داخلی این دستگاه در دسترس نیست. با توجه به این‌که استفاده از دوربین‌های دوگانه در بخش پشتی دستگاه به رویه‌ای معمول تبدیل شده؛ لذا انتظار می‌رود که می‌ مکس 3 نیز به سیستم دوربین مشابهی تجهیز شود.

با توجه به تصاویر اخیرا افشا شده از این گوشی، ماژول دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED در قسمت فوقانی سمت چپ گوشی قرار خواهند گرفت. انتظار می‌رود که در این ماژول، شیائومی از یک حسگر دوربین با رزولوشن بالا به همراه یک سنسور سنجش عمق و یا یک لنز دید گسترده در کنار لنز تله‌فوتو استفاده نماید. احتمالا گوشی می‌ مکس 3 مجهز به یک باتری با ظرفیت 5500 میلی‌آمپر است که از فناوری شارژ سریع نسل 3 و شارژ معکوس پشتیبانی می‌کند. اگرچه جزئیاتی پیرامون نرم‌افزار مورد استفاده در این گوشی در دسترس نیست، اما انتظار داریم که می مکس 3 مجهز به رابط کاربری MIUI 9 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید نوقا باشد. با توجه به تقویم زمانی عرضه محصول در گذشته، انتظار داریم که این فبلت در اواسط سال آینده به بازار عرضه شود.

گجت می‌ مکس 2 دارای یک نمایشگر 6.44 فول‌ اچ‌دی با رزولوشن 1920×1080 پیکسل است و از پردازنده اسنپدراگون 625 ساخت کوالکام در کنار 4 گیگابایت رم بهره می‌برد. همچنین این دستگاه به یک دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در قسمت جلویی گوشی مجهز شده است. این اسمارت‌فون از رابط کاربری MIUI 8 بر پایه سیستم‌عامل اندروید نوقا 7.1.1 میزبانی می‌کند و مجهز به باتری 5300 میلی‌آمپری است.

9 در مورد “گوشی شیائومی می‌ مکس 3 مجهز به نمایشگر 7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 خواهد بود”

  1. اونایی که میگن آشغال فک کنم تو همون گوشی جی ال ایکسشون هم موندن لیاقتشون همین مدل گوشیهای خودشونه شیاومی چند سال دیگه بازار همه رو قبضه میکنه عمو سامهنگتون هنوز نرسیده به باطری بالای۴هزار شیاومی داره میرسه ۶ هزار کم کم میتونه خونه این عزیزای سامهنگی رو هم جای لامپشون روشن کنه

  2. من می مکس دارم، واقعا ازش راضیم. باید این متوجه بشیم که فقط به اسم یک کشور نمیشه گفت محصول بد، اگر چین نبود باید گوشی های امکانات کمتر رابا قیمت بسیاربالا بخریم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH