گوشی وان‌پلاس 6

احتمال عرضه گوشی وان‌پلاس 6 با سیستم فیس‌ آی‌دی اختصاصی

احتمالا گوشی وان‌پلاس 6 قابلیت‌های اسمارت‌فون وان‌پلاس 5T را از راه‌های مختلفی بهبود می‌دهد و یکی از این روش‌ها می‌تواند سیستم تشخیص چهره پیشرفته مشابه با فناوری فیس آی‌دی شرکت اپل باشد.

اکنون وان‌پلاس 5T از قابلیت تشخیص چهره بهره می‌برد؛ اما امنیت آن به هیچ عنوان در حد و اندازه ایده شرکت اپل نیست و از این‌رو نمی‌تواند برای تایید پرداخت‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اما براساس اظهاراتی که یک خبرچین مورد اعتماد با وب‌سایت Android Marvel در میان گذاشته است، اسمارت‌فون وان‌پلاس 6 مجهز به سیستم پیشرفته‌تری خواهد بود.

ظاهرا این گجت از تنظیمات سخت‌افزاری مشابه آی‌فون X شامل ماژول دوربین مادون‌قرمز سه‌بعدی که در بخش جلویی هندست قرار دارد، استفاده خواهد کرد. این موضوع بدان معناست که گجت مذکور بایستی قادر به شناسایی شما در تاریکی باشد؛ عملی که سیستم وان‌پلاس 5T از انجام آن ناتوان است.

در وان‌پلاس 6 خبری از شکاف در نمایشگر همانند آی‌فون X نخواهد بود

این منبع اطلاعاتی می‌افزاید که کمپانی وان‌پلاس در همه زمینه‌ها از رویه اپل پیروی نمی‌کند؛ چراکه ظاهرا گوشی وان‌پلاس 6 به‌جای بهره‌گیری از یک شیار در بخش فوقانی نمایشگر، از حاشیه‌ای در تمام طول این قسمت استفاده می‌کند. از زمان طرح شایعات پیرامون احتمال عرضه گوشی وان‌پلاس 6، به روال همیشگی نباید این شایعات را چندان جدی گرفت؛ اما این‌بار شایعات موجود، قابل اعتماد هستند.

هم‌اکنون کمپانی وان‌پلاس علاقه‌مندی خود به فناوری تشخیص چهره را نشان داده و لذا فعالیت در جهت بهبود این سیستم برای پرچم‌داران نسل‌ بعد، عملی منطقی است؛ به ویژه آن‌که در صورت موفقیت فناوری فیس آی‌دی، احتمالا سایر گوشی‌ها نیز فرآیند استفاده از سیستم‌های تشخیص چهره مشابه را آغاز می‌کنند. احتمالا پیش از عرضه وان پلاس 6 می‌توانید اسمارت‌فون گلکسی S9 را مشاهده نمایید.

4 در مورد “احتمال عرضه گوشی وان‌پلاس 6 با سیستم فیس‌ آی‌دی اختصاصی”

  1. اپل به اون پیشرفتگی و خوبی نتونست فیس ایدی بدون مشکل بسازه و تاحالا چندتا شرکت هکش کردن و کلی به مشکل برخورده توچهره ای مشابه دیگه وان پلاس که جای خود داره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH