ال‌جی

ال‌جی از مانیتور 34 اینچی فوق عریض HDR با رزولوشن 5K رونمایی کرد

شرکت ال‌جی در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی (CES 2018) که ماه آینده برگزار می‌شود، محصولات جدیدی را معرفی خواهد کرد. این کمپانی از مدل‌های ارتقا یافته مانیتورهای خود در این همایش رونمایی خواهد کرد. همچنین ال‌جی تایید کرده که یک مانیتور 32 اینچی فوق عریض 5K HDR را طی رویداد CES 2018 معرفی می‌کند. این کمپانی مانیتور مذکور را اولین نمایشگر 5K فوق عریض با نسبت ابعاد 21:9 نام‌گذاری کرده است.

همچنین ال‌جی مانیتور 32 اینچی خود با رزولوشن 4K را نیز در نمایشگاه CES 2018 معرفی می‌کند. این محصول اولین مانیتوری بوده که در آن از فناوری پیشرفته نانو IPS شرکت ال‌جی استفاده شده است. این تکنولوژی شامل استفاده از ذراتی با ابعاد نانومتری برای جذب طول موج‌های اضافی نور بر روی صفحه نمایش است و در نتیجه باعث افزایش شدت و خلوص رنگ‌ها بر روی صفحه نمایش و افزایش دقت تجربه بصری کاربران خواهد شد. این نمایشگر از طریق یک کابل می‌تواند به نوت‌بوک‌هایی با درگاه تاندربولت 3 نظیر مک‌بوک پرو متصل شود. علاوه‌بر این، از اتصال زنجیره‌ای 4K برای تنظیم آسان نمایشگرهای 4K دوگانه نیز پشتیبانی می‌کند.

مانیتور 34 اینچی فوق عریض 5K HDR کمپانی ال‌جی به کاربران وعده ارائه رزولوشن 5120×2160 پیکسل را می‌دهد. این نمایشگر برای کاربرانی که متکی به امور مالتی‌تسکینگ سنگین هستند ارائه شده است و لذا نمونه مناسبی برای توسعه‌دهندگان برنامه، عکاسان و ویراستارهای ویدیویی خواهد بود. در کنار وجود فناوری‌های HDR600 و نانو IPS، این نمایشگر مجهز به یک درگاه تاندربولت 3 است که امکان انتقال تصاویر 5K با فرکانس 60 هرتز را از طریق یک کابل فراهم می‌کند.

ال‌جی در ماه آینده از این مانیتورها در نمایشگاه تجهیزات الکترونیکی مصرفی سال 2018 در شهر لاس‌وگاس رونمایی خواهد کرد. اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری و عرضه این محصولات هنوز مشخص نشده‌اند.

5 در مورد “ال‌جی از مانیتور 34 اینچی فوق عریض HDR با رزولوشن 5K رونمایی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH