بلینک

آمازون استارتاپ دوربین و زنگ درب هوشمند بلینک را خریداری کرد

جاه‌طلبی‌های آمازون تمامی ندارد و این شرکت برای گسترش عملکرد خود در زمینه خانه هوشمند استارتاپ دوربین و زنگ درب هوشمند بلینک را خریداری کرده است. این استارتاپ که در زمینه هوشمندسازی منزل فعالیت دارد، درواقع بر روی تولید زنگ دربی هوشمند کار می‌کند که این زنگ درب به یک دوربین مجهز شده است. این استارتاپ از ایده‌ای در کیک استارتر شروع شد و ایده اصلی در سال 2014 پیاده شد و دوربین هوشمند در سال 2016 به این ایده اضافه شد.

یکی از چالش‌های سر راه این ایده، انرژی دوربین بود که پس از تحقیق‌ها این چالش هم برطرف شد، دوربین زنگ درب هوشمند بلینک تنها با یک جفت باتری AA یا همان باتری قلمی کار می‌کند. کافیست تا این زنگ درب را در خانه قرار دهید و نگران هیچ‌گونه سیم‌کشی نباشید.

پس از اضافه شدن دوربین به زنگ درب هوشمند بلینک در ژانویه 2016، بلینک دوربین مخصوص محیط خارجی را ارائه کرد که به قابلیت دید در شب مجهز بود. این هفته بلینک از نسل سوم زنگ درب هوشمند خود رونمایی کرد که بدون باتری هم کار می‌کند و بر روی سیستمی کلی برای امنیت خانه تمرکز کرده است.

بلینک تکنولوژی جالبی را وارد بازار کرد. اگرچه ممکن است بسیاری از اقشار جامعه نیازی به این محصول احساس نکنند، ولی  محصولات این شرکت قیمت مناسبی دارند. با این‌حال موضوع اصلی، خریداری این شرکت توسط آمازون است.

آمازون به‌تازگی بر روی سرویس تحویل بسته در حال کار است که در این سرویس فردی بسته‌ای را حمل کرده و تحویل می‌دهد. این سرویس به دوربین نیاز دارد، درحالی‌که آمازون از دوربین مخصوص خود استفاده می‌کند ولی بلینک امکانات بیشتری را برای آمازون فراهم می‌کند. زنگ درب‌های هوشمند با قابلیت اتصال به گوشی هوشمند در حال گسترش و محبوب شدن هستند و به همین دلیل برای آمازون بسیار ضروری بوده که با استارتاپی در این زمینه ارتباط برقرار کند.

آمازون در گفتگو با وب‌سایت‌ها، ارتباطش با استارتاپ بلینک را تایید کرده و به این نکته اشاره‌ نموده که آمازون برای تامین امنیت مشتریان خود از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کند و دوست دارد در هر شرایطی امنیت آن‌ها را تامین کند.

6 در مورد “آمازون استارتاپ دوربین و زنگ درب هوشمند بلینک را خریداری کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH