آنر

آنر قصد دارد محصولات تولیدی خود را در کشورهای آمریکای لاتین به فروش برساند

بعد از موفقیت آنر با محصولات سری X خود در خاک آمریکا، این شرکت قصد توسعه فعالیت‌های خود در آمریکای لاتین، آفریقای مرکزی و جنوبی را دارد. این برند از سال آینده محصولات خود را در این مناطق عرضه خواهد کرد.

سری X

این کمپانی به‌طور خاص در پی مشاهده واکنش خریداران آنر 7X در مناطق جدید است. نحوه فروش گوشی‌های هوشمند در آمریکای جنوبی بسیار متفاوت از آمریکای شمالی بوده، به‌گونه‌ای که کاربران در این منطقه بیشتر تمایل به خرید دستگاه‌های آنلاک از طریق فروشگاه‌های فیزیکی دارند. در آمریکای شمالی، کاربران بیشتر خرید خود را توسط فروشگاه‌های آنلاین انجام می‌دهند، بنابراین باید منتظر عملکرد آنر در آمریکای جنوبی باشیم.

معاونت ریاست آنر در ایالات متحده در مراسمی در میامی اعلام نمود که:

آنر به سرمایه‌گذاری خود ادامه می‌دهد تا قادر به ارائه بهترین محصولات در آمریکای لاتین باشد و همچنین نیاز کاربران را رفع کند.

هم‌اکنون هواوی حضور موفقی را در آمریکای جنوبی تجربه می‌کند، بنابراین آغاز فروش محصولات زیرمجموعه آن در این منطقه نباید کار بسیار سختی باشد. این شرکت مشخصا به دنبال جذب کاربران جوان است، پس این احتمال وجود دارد که آنر بیشتر بر روی جوانانی که استفاده زیادی از گوشی هوشمند دارند، تمرکز داشته باشد.

آنر V10

این برند دو دستگاه آنر 7X و View 10 یا همان V10 را در آمریکای لاتین عرضه خواهد کرد. مدل 7X با بدنه فلزی، نمایشگر با نسبت تصویر 18:9، سنسور اثر انگشت و دوربین دوگانه قیمتی برابر با 199 دلار در ایالات متحده دارد. در نقطه مقابل، دستگاه دوم مشخصاتی همانند میت 10 پرو دارد ولی در رده قیمتی وان‌پلاس 5T قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود اخبار مربوط به زمان عرضه و همچنین قیمت این دو مدل در کشورهای موردنظر، در نمایشگاه CES که در آینده نزدیک برگزار خواهد شد، منتشر شوند.

2 در مورد “آنر قصد دارد محصولات تولیدی خود را در کشورهای آمریکای لاتین به فروش برساند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH