هواوی میت‌بوک D با آخرین پردازنده اینتل معرفی شد

یکی از اولین لپ‌تاپ‌هایی که مجهز به هشتمین نسل از پردازنده‌های اینتل است، شیائومی نوت‌بوک پرو بود که سه ماه پیش رونمایی شد. هواوی خطرناک‌ترین رقیب برای هر تولیدکننده چینی محسوب می‌شود؛ پس کاملا طبیعی بوده که منتظر رونمایی این شرکت از لپ‌تاپی با ویژگی‌های مشابه برای رقابت با دیگر شرکت‌ها باشیم. بگذارید تا کمی بیشتر با هواوی میت‌بوک D آشنا شویم.

نمایشگر این لپ‌تاپ 15.6 اینچی با ویژگی‌هایی مثال زدنی همانند رزولوشن 1080، نسبت تصویری 83 درصد، زاویه دید 178 درجه، گاموت رنگی 45 درصدی NTSC و روشنایی 350 نیتی است. جدای از این‌ موارد، هواوی میت‌بوک D با بدنه‌ای فلزی به ضخامت 16.9 میلی‌متر و وزن 1.9 کیلوگرم رونمایی شده است.

باتری 43.3 واتی آن امکان کار 10 ساعت به‌صورت عادی و 8.5 ساعت پخش ویدیو را فراهم می‌کند. آداپتور برق تنها 175 گرم وزن دارد و به راحتی قابل حمل است. این محصول با اسپیکرهای صوتی پانورامیک، که محصول مشترک هواوی و دالبی بوده، همراه شده است. در کناره‌های لپ‌تاپ نیز دو درگاه یواس‌بی 3، یک درگاه یواس‌بی 2 و یک درگاه کابل HDMI وجود دارد. در نهایت میت‌بوک D از تقویت‌کننده وای‌فای دوال بند جهت ارتباط هر چه بهتر پشتیبانی می‌کند.

همان‌طور که اشاره شده لپ‌تاپ هواوی با آخرین نسل پردازنده اینتل و البته همراهی کارت گرافیکی MX150 روانه بازار خواهد شد. لیست مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ و قیمت آنها به شرح ذیل است:

  • پردازنده i5-8250U، هشت گیگابایت رم، درایو جامد با ظرفیت 256 گیگابایت و کارت گرافیک MX150 به قیمت 791 دلار.
  • پردازنده i5-8250U، هشت گیگابایت رم، درایو جامد با ظرفیت 128 گیگابایت به همراه دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت و کارت گرافیک MX150 به قیمت 837 دلار.
  • پردازنده i7-8550U، هشت گیگابایت رم، درایو جامد با ظرفیت 128 گیگابایت به همراه دیسک سخت با ظرفیت یک ترابایت و کارت گرافیک MX150 به قیمت 1020 دلار.

7 در مورد “هواوی میت‌بوک D با آخرین پردازنده اینتل معرفی شد”

  1. ۱۰۰۰ دلار بدی پای این اشغال؟ یا حتی نسخه هشتصد دلاریش
    خدایش ببینید کانیفگاش با هم فرقی نداره ولی قیمتشون فرقه داداش سی پی یو بالا میزاری خب گرافیکم ببر بالا همراش

  2. بل وجود لب تاب های مثل سرفیس و دیگر برندهای معروف مثل مک بوک این چینی ها عمرا حرفی واسه گفتن داشته باشن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH