شایعه: رونمایی از اسمارت‌فون پرچم‌دار اکسپریا شرکت سونی در نمایشگاه CES 2018

زمان برگزاری نمایشگاه CES 2018 نزدیک است و مطابق انتظارات کمپانی‌های متعددی بی‌صبرانه برای رونمایی از محصولات و فناوری‌های جدید خود لحظه‌شماری می‌کنند. اگر از طرفداران گوشی‌های موبایل شرکت سونی هستید، احتمالا علاقه‌مندید که بدانید این کمپانی می‌تواند از اسمارت‌فون پرچم‌دار جدیدی طی رویداد CES 2018 رونمایی کند.

این موضوع براساس پستی بوده که از طریق وب‌سایت PhoneRadar و به نقل از نشریه چینی MyDrivers منتشر شده که در آن گزارش شده است که سونی اقدام به ارسال دعوت‌نامه‌های مربوط به یک رویداد رسانه‌ای طی نمایشگاه CES نموده است. به‌نظر می‌رسد که این مسئله نشان‌دهنده آن است که کمپانی سونی محصولات جدیدی برای معرفی دارد؛ اما با توجه به این‌که بیش‌تر فعالیت‌های این شرکت در طیف محصولاتی نظیر هدفون‌ها، تلویزیون‌ها، اسپیکرها، کنسول‌ها و مواردی از این دست است؛ لذا دشوار بوده که با اطمینان بگوییم سونی قصد معرفی یک گوشی هوشمند در کنار سایر محصولات خود را دارد.

علاوه‌بر این، گزارش مذکور ادعا می‌کند که براساس انتظارات، اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده سونی مجهز به چیپست اسنپدراگون 845 شرکت کوالکام خواهد بود. حتی اگر هیچ اطلاعات افشا شده‌ای هم وجود نداشت، استفاده احتمالی بیش‌تر کمپانی‌ها از آخرین چیپست کوالکام در گوشی‌های پرچم‌دارشان فرضیه‌ای معقول بود و پرچم‌دار شرکت سونی نیز از این قضیه مستثنی نیست.

در هر صورت شایعاتی از این دست را چندان جدی نگیرید؛ اما اصولا بایستی صحت این شایعات ظرف چند هفته آینده مشخص شود. بایستی خاطرنشان کرد به دلیل وجود نگرانی‌هایی پیرامون تلاش‌های سونی در زمینه گوشی‌های موبایل، این کمپانی تمرکز خود بر روی بازارهای خاصی از قبیل هندوستان، چین و ایالات‌متحده را کاهش داده است. بنابراین حتی در صورت عرضه این اسمارت‌فون هم نمی‌توان از راه‌یابی آن به بازار ایالات‌متحده مطمئن بود.

4 در مورد “شایعه: رونمایی از اسمارت‌فون پرچم‌دار اکسپریا شرکت سونی در نمایشگاه CES 2018”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH