طرحی از گوشی هواوی P11 لایت نشان‌دهنده نمای جلویی مشابه با آی‌فون X است

طرحی از گوشی هواوی P11 لایت بر روی وب‌سایت ژاپنی آمازون ظاهر شد. این طرح‌ها شامل مجموعه‌ای از آیتم‌های متنوع نظیر گلس محافظ نمایشگر و قاب‌هایی برای اسمارت‌فون هواوی است. فهرست‌بندی این آیتم‌ها مواردی را در خصوص طراحی احتمالی گوشی روشن می‌کند.

این تصویر به طراحی مشابه گوشی آی‌فون X اشاره می‌کند که به‌جز وجود شکافی در قسمت فوقانی گوشی برای قرارگیری سنسورها و بلندگو، از طراحی بدون حاشیه پنل جلویی بهره می‌برد. این طرح، گوشی را در 2 رنگ متفاوت مشکی و طلایی نمایش می‌دهد. شکل ظاهری کیس، نمایانگر طراحی باورپذیرتری بوده؛ جایی‌که نمایشگر با لبه‌هایی باریک احاطه شده است.

اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی گوشی و زیر دوربین‌های دوگانه با آرایش عمودی قرار گرفته است. در سمت راست دستگاه دکمه‌های کنترل میزان بلندی صدا و پاور قرار دارند و در بخش انتهایی گوشی هم بریدگی‌هایی برای درگاه USB، اسپیکر و جک 3.5 میلی‌متری هدفون وجود دارند. بخش جلویی گوشی میزبان یک دوربین سلفی منفرد بدون فلاش LED است.

در مورد این‌که آیا مدل‌ مذکور همان طراحی نهایی گوشی هواوی P11 لایت است یا خیر، هیچ توضیحی داده نشده است. اما احتمالا طی کنگره جهانی موبایل که در ماه فوریه سال 2018 برگزار خواهد شد، می‌توانیم شاهد عرضه این اسمارت‌فون باشیم. در کنار کمپانی هواوی، بسیاری از تولیدکنندگان دیگر نیز به معرفی دستگاه‌ها و طرح‌های مفهومی خود که قصد عرضه آن‌ها در طول سال را دارند، خواهند پرداخت. از آن‌جا که این گزارش نمونه‌ای اولیه در مورد طراحی دستگاه بوده، لذا به شما توصیه می‌کنیم که این خبر را چندان جدی نگیرید.

4 در مورد “طرحی از گوشی هواوی P11 لایت نشان‌دهنده نمای جلویی مشابه با آی‌فون X است”

  1. چین از روزی که بوده همین بوده کارش کپی کردن بوده الانم همونه .. با این کارش خودش خراب میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH