سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری صدا را از گلکسی S9 حذف نخواهد کرد

یکی از نگرانی‌هایی که کاربران گوشی‌های هوشمند نسبت به هندست‌های آینده دارند، حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون است. امروزه شاهد هستیم که شرکت‌های متعددی از قبیل اپل و گوگل اقدام به این کار کرده‌اند و شرکت سامسونگ بیش از سایر تولیدکنندگان اسمارت‌فون‌ از این مسئله اجتناب نموده است. در حقیقت احتمالا خوشحال خواهید شد که بدانید گوشی گلکسی S9 نیز می‌تواند مجهز به جک هدفون باشد.

این موضوع براساس تصویری مطرح شده که توسط فردی با نام Dimitri12 در وب‌سایت Slashleaks منتشر شده و در آن المان کابل منعطف USB-C مورد ادعا در گوشی گلکسی S9 نمایش داده شده است. با فرض صحت این تصویر به‌نظر می‌رسد که بابت وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون در گوشی گلکسی S9 هیچ نگرانی وجود نخواهد داشت. اما از آن‌جایی‌که این تصویر رسمی نیست، در حال حاضر آن‌را چندان جدی نگیرید.

حذف جک هدفون مقداری فضای داخلی گوشی را آزاد می‌کند و به‌علاوه گفته می‌شود که درگاه USB-C کیفیت پخش صوتی بهتری را ارائه خواهد داد. این‌ها بخشی از مزایای حذف جک هدفون هستند. تنها مشکل این بوده افرادی که صاحب یک هدفون با اتصال USB-C یا هدست بلوتوثی نیستند، سرگردان خواهند شد.

با توجه به صحبت‌های مطرح شده در مورد هدفون‌های بلوتوثی، شایعاتی شنیده می‌شود که سامسونگ می‌تواند هدفون‌های بلوتوثی AKG را به همراه محصولات خود عرضه نماید و این موضوع می‌تواند به کاهش نگرانی‌ها پیرامون حذف جک هدفون کمک کند. در هر صورت بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات در ماه فوریه یا مارس 2018 تحقق پیدا خواهند کرد یا خیر؛ لذا برای اطلاع از این موضوع لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید.

5 در مورد “سامسونگ جک 3.5 میلی‌متری صدا را از گلکسی S9 حذف نخواهد کرد”

  1. ایفون حتما یه چیزی میدونسته که برداشته ..سامسونگ دیگه عقلش به اونجا قد نمیده این مشکل خودشه

  2. اگه حذف میکرد که واقعا افتصاح میشد ..همه کاربرای سامسونگ با جک ۳.۵ عادت دارن اگ نباشه خیلی بد میشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH