لپ‌تاپ اچ‌پی Envy x2 مبتنی بر ویندوز ARM، گواهی FCC را دریافت کرد

لپ‌تاپ مبتنی بر ویندوز ARM اچ‌پی که با نام Envy x2 شناخته می‌شود، در سه‌ماهه دوم سال 2018 میلادی معرفی و روانه بازار خواهد شد. این گجت به‌تازگی توانسته گواهی FCC را دریافت کند. این تاییدیه در ماه دسامبر و با کدنام TPN-Q198 صادر شده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد اچ‌پی منتظر رونمایی از Redstone 4 قبل از رونمایی از این گجت باشد.

این دستگاه در رده کامپیوترهای موسوم به Always Connected قرار می‌گیرد که بیش‌تر مناسب کاربران با مصارف سازمانی است و اچ‌پی تصمیم گرفته این هدف را در قالب یک دستگاه هیبریدی اجرایی کند. هم‌چنین این گجت توانسته گواهی GSM را نیز کسب کند.

قلب پردازشی اچ‌پی Envy x2 را چیپست قدرتمند اسنپدارگون 835 تشکیل می‌دهد. از جمله دیگر مشخصات این لپ‌تاپ می‌توان به 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و محافظ گوریلا گلس 4 اشاره کرد. هم‌چنین مشخصات ظاهری این دستگاه نشان می‌دهند که اچ‌پی Envy x2 با داشتن ضخامت 6.9 میلی‌متری و وزن 1.54 پوندی، سبک‌تر و باریک‌تر از آی‌پد پرو خواهد بود.

بلندگوهای قرار گرفته در بدنه این گجت ساخت شرکت نام آشنای (Bang and Olufsen (B&O بوده که نشان‌دهنده توجه زیاد اچ‌پی به بخش صدای این لپ‌تاپ است. از دیگر ویژگی‌های اچ‌پی Envy x2 می‌توان به درگاه کارت حافظه و سیم‌کارت، پورت USB نوع C، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، پورت استاندارد 3.5 میلی‌متری هدفون و یک قلم استایلوس اشاره کرد.

یکی از نگرانی‌های موجود برای سازندگان دستگاه‌های Always Connected، ورود زودهنگام چیپست اسنپدارگون 845 به بازار است که مطمئنا سرعت و قدرت بیش‌تری را برای ویندوز 10 مبتنی بر ARM نسبت به اسنپدارگون 835 به ارمغان خواهد آورد. البته جامعه کاربری مورد هدف در این پروژه می‌تواند بخشی از نگرانی‌ها را بکاهد.

4 در مورد “لپ‌تاپ اچ‌پی Envy x2 مبتنی بر ویندوز ARM، گواهی FCC را دریافت کرد”

  1. من سه تا برند ایسر، ایسوس واچ پی رو داشتم راستشو بخوایید فقط ایسر برام خوب کار کرده و قید شرکت های دیگه رو زدم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH