نسخه 2018 نوکیا 6

نسخه 2018 نوکیا 6 در چند نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد

بدون شک HMD Global به سرعت در حال توسعه بخش تلفن همراه نوکیا f,ni و در آینده‌ای نه‌چندان دور اسمارت‌فون‌های بیش‌تری را با این برند محبوب خواهیم دید. نسخه 2018 نوکیا 6 یکی از هندست‌های مورد انتظار است که به‌تازگی خبرهای زیادی در رابطه با آن منتشر می‌شود.

در رابطه با اسم این تلفن‌ همراه نمی‌توان به‌صورت قطعی اظهار نظر کرد و نمی‌توان با اطمینان گفت که HMD این هندست را تحت نام نوکیا 6 (2018) روانه بازار خواهد کرد. با این‌حال به‌تازگی مشخص شده که این شرکت فنلاندی قصد دارد این اسمارت‌فون را در دو نسخه مختلف معرفی و عرضه کند.

دو هفته پیش بود که نخستین نسخه از نوکیا 6 (2018) توانست تاییدیه TENAA را دریافت کند و بدین ترتیب بخشی از مشخصات آن لو رفت. با این‌حال به‌تازگی هندستی با نام مشابه و سخت‌افزار متفاوت در TENAA رویت شده است.

تفاوت اصلی میان این دو اسمارت‌فون به بخش نمایشگر آن مربوط می‌شود. در حالی‌که نسخه اولیه از نمایشگری با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده می‌کرد، نسخه جدید به یک نمایشگر فول اچ‌دی با نسبت تصویر 16 به 9 مجهز خواهد شد.

در لیست منتشر شده توسط TENAA، هم‌چنین مشخص شده که نوکیا 6 (2018) از چیپستی 8 هسته‌ای با سرعت 2.2 گیگاهرتز استفاده خواهد کرد. با این‌حال هنوز مدل پردازنده مورد استفاده مشخص نشده است؛ هرچند انتظار می‌رود یکی از دو مدل اسنپدارگون 660 و یا 630 باشد. میزان حافظه اجرایی (RAM) درنظر گرفته شده برای این هندست 4 گیگابایت است که با 32 و یا 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد.

هم‌چنین این هندست در بخش دوربین اصلی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده می‌کند و در بخش سلفی آن می‌توانیم یک نسخه 8 مگاپیکسلی را مشاهده کنیم. نیرو دهنده این مجموعه سخت‌افزاری یک باتری 3000 میلی‌آمپری است و هدایت آن را اندروید نوقا 7.1 برعهده دارد. البته انتظار می‌رود هنگام عرضه، نسخه اندروید تغییر پیدا کند.

5 در مورد “نسخه 2018 نوکیا 6 در چند نسخه مختلف روانه بازار خواهد شد”

  1. برای دوستم یکی نوکیا ۶ خریدیم منم قصد خرید داشتم ولی چون usb تایپ c نبود و از طرفی هم cat4 بود منصرف شدم. توان خرید نوکیا ۸ هم که نبود پس منتظر مدل‌های  بعدی بمونیم…

  2. واقعا حرف نداره نوکیا محصولات جدیدش
    نوکیا 6 پردازنده ضعیفی داشت که فکر کنم توی این نسخه اوکی بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH