نسخه 2018 نوکیا 6 توانست تاییدیه TENAA را دریافت کند

به‌نظر می‌رسد اولین هندستی که قرار است نوکیا در سال 2018 روانه بازار کند، یک نسخه جدید از نوکیا 6 باشد. در واقع نسخه اولیه این دستگاه نیز اولین اسمارت‌فون برند نوکیا بود که توسط HMD در ماه ژانویه روانه بازار شد.

نسخه جدید نوکیا 6 به‌تازگی توانسته تاییدیه رگولاتوری چین یا همان TENAA را دریافت کند، در واقع این مجوز برای تمام اسمارت‌فون‌هایی که قرار بوده در چین عرضه شوند، اجباری است. متاسفانه در مرحله ابتدایی تایید توسط TENAA، هیچ تصویری از اسمارت‌فون منتشر نمی‌شود.

با توجه به شایعات قبلی، به‌نظر می‌رسد نوکیا 6 جدید از نمایشگری 5.5 اینچی با نسبت تصویر 18 به 9 استفاده خواهد کرد. قلب پردازشی این هندست را اسنپدراگون 630 شکل می‌دهد که با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی خواهد شد. در بخش پشتی این اسمارت‌فون می‌توانیم دوربین دوگانه را مشاهده کنیم که این بار در کنار آن سنسور اسکنر اثر انگشت نیز خودنمایی خواهد کرد. دکمه‌های ناوبری در این هندست به‌صورت مجازی هستند و خوشبختانه هنوز شاهد بقای ویژگی Bothie خواهیم بود.

شماره مدل این هندست TA-1054 خواهد بود و یک نسخه دو سیم‌کارته را نیز شاهد خواهیم بود. به‌نظر می‌رسد طراحی نوکیا 6 نسخه 2018 مشابه با اسمارت‌فون تازه معرفی شده HMD یعنی نوکیا 7 باشد. بنابراین سال 2018 برای HMD، سال معرفی اسمارت‌فون‌های بلند و با حاشیه زاید بسیار کم خواهد بود!

5 در مورد “نسخه 2018 نوکیا 6 توانست تاییدیه TENAA را دریافت کند”

  1. گوشی خوبیه نوکیا هرچی باشه نوکیاس یه برند قدیمی و جا افتادس قابل اعتماد تر از شیاُمی این چیزاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH