آی‌فون 10

ال‌جی نقشی در تامین پنل‌های اولد آی‌فون X در سال 2017 نداشته است

حتی قبل از رونمایی رسمی از آی‌فون X، بسیاری از کارشناسان گفته بودند اپل برای تهیه پنل‌های اولد به‌کار رفته در این دستگاه به سامسونگ و ال‌جی روی خواهد آورد. سامسونگ جایگاه محکمی در بازار پنل گوشی‌های هوشمند دارد و بیشتر سفارشات در زمین این شرکت فرود می‌آید و برخی نیز به دیگر شرکت کره‌ای، یعنی ال‌جی، روی می‌آورند. حال این شرکت اعلام کرده که در تهیه پنل‌های اولد آی‌فون X در سال 2017 هیچ نقشی نداشته است.

این بدین معنا بوده که اپل برای تولید پنل‌های اولد خود، که اولین بار در آی‌فون X مورد استفاده قرار گرفت، تماما به سامسونگ وابسته بوده است. بخش نمایشگر شرکت، تحت عنوان LG Display، تایید کرده که در حال حاضر تصمیمی در خصوص تامین پنل‌های آی‌فون X در آینده نگرفته است.

اخیرا ال‌جی اقداماتی برای به چالش کشیدن سیطره سامسونگ بر این بازار انجام داده است؛ این شرکت به‌تازگی تاییدیه ساخت کارخانه تولید پنل‌های اولد در گوانگ‌ژو چین را با سرمایه‌گذاری 4.5 میلیارد دلاری، از طرف دولت کره جنوبی دریافت کرده است. با این وجود رسیدن به سامسونگ در این حوزه کاری بسیار مشکل خواهد بود؛ هم‌اکنون این شرکت 97 درصد بازار پنل‌های اولد را به خود اختصاص داده و برنامه‌هایی برای حفظ و حتی افزایش سهم خود از بازار دارد.

1 در مورد “ال‌جی نقشی در تامین پنل‌های اولد آی‌فون X در سال 2017 نداشته است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH