چیپست اسنپدراگون 845

فاش شدن لیست دستگاه‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 845

اخیرا در وب‌سایت Weibo کشور چین لیستی از کلیه اسمارت‌فون‌های شاخصی که براساس انتظارات با چیپست اسنپدراگون 845 عرضه خواهند شد، منتشر شده است. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، چیپست بالارده شرکت کوالکام در اوایل ماه جاری به‌صورت رسمی معرفی شد و به احتمال زیاد در بیش‌تر گوشی‌های اندرویدی پیشرفته سال 2018 مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

با این‌حال فهرست مذکور شامل اطلاعات نام، محدوده زمانی تقریبی برای معرفی و جزئیاتی جالب پیرامون این هندست‌هاست. پیش از هر مطلبی به‌خاطر داشته باشید که این اطلاعات غیررسمی بوده و بایستی به صحت آن‌ها با دیده تردید نگاه کرد.

اگر اطلاعات فوق دقیق باشند، پرچم‌داران سامسونگ گلکسی S9 و گلکسی S9 پلاس، ال‌جی G7 و G7 پلاس بایستی از نخستین هندست‌هایی باشند که با چیپست اسنپدراگون 845 معرفی می‌شوند. این موضوع بایستی طی کنگره جهانی موبایل 2018 MWC که در پایان ماه فوریه برگزار می‌شود، تحقق یابد.

همان‌گونه که احتمالا به خاطر دارید، در اوایل سال جاری شرکت سامسونگ اقدام به ذخیره‌سازی عمده موجودی چیپست اسنپدراگون 835 نمود که ال‌جی را وادار به استفاده از تراشه اسنپدراگون 821 در مدل G6 کرد؛ چیپستی که پیش‌تر در سال 2016 معرفی شده بود. این اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که چنین رویه‌ای در سال 2018 تکرار نخواهد شد.

هندست شیائومی می7 ظاهرا در ماه آوریل معرفی خواهد شد و پس از آن گوشی اچ‌تی‌سی U12 در ماه مه و هندست اکسپریاXZ Pro-A سونی در ماه ژوئن معرفی می‌شود. شرکت سونی تدابیری برای معرفی اولین اسمارت‌فون رده بالای سال در کنگره جهانی موبایل دارد. بنابراین جالب خواهد بود که ببینیم آیا کمپانی ژاپنی از الگوی معمول خود فاصله خواهد گرفت یا خیر.

انتظار می‌رود که در ماه ژوئن از گوشی‌های وان‌پلاس 6 و نوبیا Z18 شرکت ZTE نیز رونمایی شود. در همین حال، مدل جدید نوکیا 10 هم در ماه آگوست عرضه خواهد شد.

در ماه سپتامبر بایستی شاهد معرفی اسمارت‌فون‌های گلکسی‌ نوت 9، ال‌جی V40 و شیائومی می میکس 3 باشیم. پیش‌بینی می‌شود که گوشی‌های سری پیکسل 3 گوگل در ماه اکتبر معرفی شوند و به دنبال آن از گوشی‌های نوبیا Z18 شرکت ZTE، اکسپریا XZ2 شرکت سونی و اچ‌تی‌سی U12 پلاس رونمایی خواهند شد. در 2 ماه انتهایی سال 2018 بایستی شاهد عرضه هندست‌های Moto Z 2019، وان‌پلاس 6T و گوشی تاشو W2019 شرکت سامسونگ باشیم.

4 در مورد “فاش شدن لیست دستگاه‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون 845”

  1. برندهای چینی هم این پردازنده انتخاب کردن ک بتونن با بقیه برندها معروف رقابت کنن ولی همه چی که به پردازنده گوشی نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH