اپلیکیشن Google Duo به‌زودی می‌تواند برای تبلت‌ها نیز عرضه شود

در حال حاضر استفاده از اپلیکیشن مکالمه ویدیویی شرکت گوگل با نام Google Dou تقریبا محدود به گوشی‌های تلفن همراه است. این بدان معناست که اگر بخواهید از این برنامه بر روی یک تبلت استفاده کنید، چنین کاری امکان‌پذیر نیست یا حداقل رسما ظرفیت این کار وجود ندارد. با این‌حال براساس توئیتی که از سوی یکی از توسعه‌دهندگان برنامه منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که گوگل مشغول کار بر روی روشی بوده تا برنامه Duo را به تبلت‌ها نیز بیاورد.

جاستین اوبرتی که مهندس ارشد پروژه Duo است، در تاریخ 22 دسامبر سال جاری به توئیت یکی از کاربران که شامل پرسشی در مورد امکان پشتیبانی این اپلیکیشن از تبلت‌ها بود، پاسخ داد. وی در پاسخ به این کاربر گفته است که “منتظر بمانید”. این یک مهر تایید نیست؛ اما در عین‌ حال یک انکار نیز به‌شمار نمی‌آید و می‌توان حدس زد که برنامه گوگل Duo به‌زودی برای تبلت‌ها نیز عرضه می‌شود که البته این پیش‌بینی کاملا دقیق نیست.

هم‌اکنون اپلیکیشن Google Duo به همراه یک شماره تلفن کار می‌کند. اما با توجه به این‌که اپلیکیشن‌هایی نظیر اسکایپ، Hangouts و فیس‌تایم می‌توانند بر روی چندین دستگاه به‌صورت هم‌زمان کار کنند، به‌نظر می‌رسد که اجرای چنین پروسه‌ای برای برنامه Duo نیز نباید چندان دشوار باشد. همچنین گسترش برنامه Duo به تبلت‌ها می‌تواند به افزایش سازگاری آن کمک شایانی کند؛ بدین ترتیب کاربرانی که به دنبال قابلیت‌های تماس ویدیویی در تبلت‌های خود هستند، اکنون گزینه دیگری را نیز پیش روی خود خواهند داشت. خصوصا با درنظر گرفتن این‌که برنامه گوگلDuo به‌خاطر پاسخ‌دهی و محیط کاربرپسند خود با استقبال مناسبی از سوی کاربرانش مواجه شده است.

2 در مورد “اپلیکیشن Google Duo به‌زودی می‌تواند برای تبلت‌ها نیز عرضه شود”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH