3 تبلت و اولترابوک برتر سال 2017 معرفی شد!

چندی پیش 10 تبلت و اولترابوک برتر سال 2017 را برای شما همراهان همیشگی آی‌تی‌رسان معرفی کردیم و در انتها از شما خواستیم تا برترین مدل را انتخاب کنید. دقایقی پیش نظرسنجی به پایان رسید و حالا وقت آن است تا مقام‌های اول تا سوم را معرفی کنیم.

نشان طلایی آی‌تی‌رسان

مایکروسافت سرفیس پرو (2017)

وقتی نامی از تبلت می‌شنویم، ناخودآگاه ذهن‌مان به سمت مایکروسافت، ویندوز و سرفیس می‌رود. حالا این 3 مورد در کنار هم جمع شده و محصولی با نام سرفیس پرو (2017) را شکل داده است؛ بنابراین جای تعجبی ندارد که این دستگاه مورد توجه قرار بگیرد و بیشترین آرا دریافتی را به خودش اختصاص دهد. آخرین حرف مایکروسافت در دنیای تبلت‌ها با کسب بیش از 20 درصد آرا توانست تا نشان طلایی‌ آی‌تی‌رسان را از آن خود کند (مبارک خودش و صاحبش باشه).

نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان

مایکروسافت سرفیس بوک 2

سرفیس بوک نامی بود که در سال 2016 بر سر زبان‌ها افتاد و تعریف متفاوتی از تبلت، اولترابوک و یا شاید هم یک لپ‌تاپ را ارایه داد. سال 2017 سازنده‌اش تصمیم گرفت تا نسل جدید آن را با یک ارتقا بسیار خوب راهی بازار کند. همین موارد موجب شد تا دوباره در کانون توجه قرار گرفته و بتواند با اختصاص دادن بیش از 18 درصد آرا دریافتی، به نشان نقره‌ای آی‌تی‌رسان دست یابد.

نشان برنزی آی‌تی‌رسان

اپل (iPad Pro 10.5 (2017

بعد از دِرو کردن جایزه‌ها توسط نمایندگان مایکروسافت، نوبت به عرض اندام تبلت اپل رسید. دستگاهی که متفاوت‌ترین گزینه در لیست بهترین‌های ما بود و بیش از هرچیز به سمت موبایل‌ها گرایش داشت. آی‌پد‌های اپل همیشه جز خوب‌های روزگار بوده‌اند و کسی نمی‌تواند منکر قابلیت‌های‌ خوب‌شان شود. آی‌پد پرو جدید این کمپانی نیز در یک رقابت تنگاتنگ توانست تا اولترابوک قدرتمند ایسوس را کنار زده و با اختلافی ناچیز به مقام سوم دست یابد و نشان برنزی آی‌تی‌رسان را به گردن بیاویزد!

1 در مورد “3 تبلت و اولترابوک برتر سال 2017 معرفی شد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH