Leagoo S9 Pro

لیگو S9 پرو با سیستم عامل اندروید و ظاهری شبیه به آی‌فون X اپل در راه است!

اگر از طرفداران پر پروپاقرص فوتبال باشید و هم اکنون سری به سایت لیگو بزنید تصویر تیم و بازیکنی مشهور را خواهید دید. آری هری کین بازیکن گلزن تیم تاتنهام برایتان بسیار آشناست؛ بهترین گلزن سال 2017، گلزنی قهار بالاتر از مسی، رونالدو و کاوانی.

Leagoo

اما ماجرا چیست؟

تیم تاتنهام هات اسپور انگلیس در آگوست 2017 قراردادی را با یک شرکت چینی منعقد نمود، که نام برند ناشناخته لیگو و مدعی خلاقیت را بر سر زبان‌ها انداخت. لیگو از سال 2009 پا به عرصه رقابت هیجان انگیز گوشی‌های هوشمند گذاشته است و اکنون آخرین اخبار درز کرده از درون شرکت به تولید گوشی هوشمندی با نام لیگو S9 پرو اشاره دارد. لیگو S9 پرو برای سال 2018 مسئولیت پرچمداری این شرکت را بر عهده خواهد داشت. برای این منظور طراحان لیگو چشم طمع به سوی مشهورترین گوشی چند ماه اخیر دوخته‌اند، یعنی آیفون 10 اپل!

 

Leagoo S9 Pro

شنیده‌ها و احتمالات در مورد مشخصات لیگو S9 پرو

طراحان لیگو با دقت و ظرافتی باورنکردنی گوشی جدید خود را به مانند آیفون 10 طراحی کرده‌اند. گوشی با حاشیه‌های کمتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر؛ هر چند هنوز مشخصات نهایی تایید نشده است اما هم اکنون هم می‌توان به قدرت این ورزشکار پرچم به دست پی برد. طبق اظهار نظر‌ها گفته شده است که صفحه نمایش 6.21 اینچی لیگو، از نوع AMOLED و از دست ساخته‌های سامسونگ خواهد بود؛ چرا که این مدل صفحه نمایش قیمتش پایین آمده و تولید کنندگان کوچک‌تر گوشی‌های هوشمند نیز توانایی خرید و استفاده از آن در تولیدات خود را خواهند داشت. به علاوه احتمالا این گوشی از چیپست تازه به دوران رسیده Helio P40، هشت گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

اما طبق اطلاعات موجود سورپرایز این گوشی استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر پوسته صفحه نمایش است. این گوشی جالب را یک باتری قدرتمند 5000 میلی آمپری تغذیه خواهد کرد که تا 36 ساعت چشمانش را بر هم نخواهد گذاشت!

7 در مورد “لیگو S9 پرو با سیستم عامل اندروید و ظاهری شبیه به آی‌فون X اپل در راه است!”

  1. این لیگو به شدت گوشی های سگ جونی میسازه ۴ سال پیش توی جمهوری عاشق ارزونی یک مدلش شدم. به عنوان یک ریسک ۲۷۰ هزار چوب پول بابتش دادم. هنوز بیچاره داره کار میکنه. بخصوص باتریش که بعد از ۴ سال آخ نگفته. خیلیم این برندای ناشناخته چینی را نباید دست کم گرفت

    1. برندهای کمتر شناخته شده چینی از جمله لیگو طرح و تلاششون تداوم نداره و بعد از مدت خیلی کوتاهی محو میشن و محصولات رده پایین و میان رده با بازار محلی دارن یا در بهترین حالت به کشور هایی با کاربران کم درامد که تنها استفاده واقعیشون از گوشی برقراری تماس و ارسال چند پیام هست، محدود میشه، ولی برندی مثل اوپو داره خودشو فوق العاده عالی نشون میده و امیدوارم به کارش با همین خلاقیت و جدیت ادامه بده.

  2. خخخخ این چینی ها هم حال میکنن تا هر گوشی ای میاد میرن مغازه سر کوچشون یه فتوکپی ازش میزنن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH