اسمارت فون‌های میان‌رده سونی

تصاویری از اسمارت فون‌های میان‌رده سونی منتشر شد؛ انتقال اسکنر اثر انگشت به قاب پشتی!

سونی در سال 2017 تنها 8 مدل اسمارت‌فون اعم از پایین‌رده، میان‌رده و بالارده را معرفی و روانه بازار کرد؛ به نظر می‌رسد این رویه سونی برای سال جاری میلادی نیز ادامه پیدا کند. اگرچه بسیاری از طرفداران این برند ژاپنی در انتظار رونمایی از پرچم‌داران آن (به احتمال قوی اکسپریا XZ2) هستند اما در حال حاضر خبرها حاکی از معرفی سه مدل اسمارت‌فون پایین‌رده و میان‌رده تا آینده‌ای نه‌چندان دور هستند.

گروه سه‌تایی اسمارت‌فون‌های آینده اکسپریا از دو مدل میان‌رده اکسپریا XA2 و XA2 Ultra و هم‌چنین هندست پایین‌رده و ارزان قیمت اکسپریا L2 تشکیل شده است. پیش‌تر خبرها و تصاویری را از این مدل‌ها مشاهده کرده‌ایم با این حال به لطف شرکت Venture Beat حالا می‌توانیم نخستین رندرهای مطبوعاتی و تبلیغاتی این سه مدل را ببینیم.

برخلاف دو مدل اکسپریا XA1 و XA1 Ultra که در سال گذشته معرفی شده‌اند و از چیپست مدیاتک استفاده می‌کنند، در نسل جدید این دو تلفن‌همراه شاهد به کارگیری چیپست قدرتمند اسنپدراگون 630 با هشت هسته پردازشی هستیم. وضوح پنل مورد استفاده در بخش صفحه نمایش در هر دو مدل فول اچ‌دی است اما اکسپریا XA2 به یک نمایشگر 5.2 اینچی و اکسپریا XA2 Ultra به یک نمایشگر 6 اینچی مجهز خواهد شد.

ممکن است اکسپریا L2 نیز از چیپست اسنپدارگون 630 استفاده کند اما نمایشگر 5.2 اینچی آن با وضوح اچ‌دی خواهد بود. هر سه مدل آتی اکسپریا از اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی استفاده می‌کنند؛ این نخستین بار است که اسمارت‌فون‌های سونی در این بخش به سنسور اثر انگشت مجهز شده‌اند. انتظار می‌رود دو مدل اکسپریا XA2 و XA2 Ultra به صورت پیش‌فرض از اندروید اوریو استفاده کنند اما اکسپریا L2 با اندروید 7.1 نوقا عرضه شود.

احتمالا رونمایی از این مدل‌ها در آینده‌ای بسیار نزدیک انجام پذیرد؛ محتمل‌ترین رویدادهایی که انتظار می‌رود در آن شاهد معرفی این مدل‌ها باشیم، نمایشگاه CES 2018 و یا کنگره جهانی موبایل است.

4 در مورد “تصاویری از اسمارت فون‌های میان‌رده سونی منتشر شد؛ انتقال اسکنر اثر انگشت به قاب پشتی!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH