لنوو تبلت 10 اینچی جدید خود را با سیستم‌عامل ویندوز معرفی کرد

امروز و طی رویداد CES 2018 شرکت لنوو تبلت جدید خود را معرفی کرد؛ یک دستگاه 10 اینچی ویندوزی جدید که مشتریان اقتصادی را هدف قرار داده است.

در واقع تبلت 10 به همراه یک پایه کیبورد با قابلیت جدا شدن عرضه می‌شود. پردازنده‌های سری Celeron N شرکت اینتل قدرت پردازشی این تبلت را تامین می‌کنند؛ این پردازنده‌ها در اپلیکیشن‌های جانبی نظیر برنامه‌های مراقبت از سلامت و خرده فروشی‌ها مفید واقع می‌شوند. تبلت 10 به منظور پشتیبانی از احراز هویت آسان در سناریوهای جزئی به یک اسکنر اثرانگشت و ماژول پلتفرم محرمانه مجزا برای حفاظت از کسب و کار مجهز شده است.

همانند سایر تبلت‌های ThinkPad، تبلت 10 نیز به همراه یک قلم یکپارچه با قابلیت شارژ مجدد، شارژدهی باتری تا سقف 9 ساعت و پشتیبانی از شبکه بی‌سیم WAN وارد بازار خواهد شد.

لنوو هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون قیمت‌گذاری تبلت 10 منتشر نکرده است؛ اما اعلام نموده که این تبلت از ژانویه سال 2018 در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

3 در مورد “لنوو تبلت 10 اینچی جدید خود را با سیستم‌عامل ویندوز معرفی کرد”

  1. عجب تبلتی زده ادم باید این همه پول بده سرفیس بگیره این تبلت هم کار اونو انجام میده با قیمت کم …..البته از لحاظ قیمتی گفتم واگرنه سرفیس واقعا نقص نداره تو وجودش

  2. خیلی عالیه با سیستم عامل ویندوز …تبلت اندرویدی زیاد کاربرد نداره فقط ب درد فیلم دیدن میخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH