ال‌جی سری G

اسمارت‌فون معرفی نشده ال‌جی G7 اکنون دارای اپلیکیشنی با نام LG Wallet در گوگل‌پلی است

امروز شرکت ال‌جی اپلیکیشن اندرویدی جدید خود با نام والت (Wallet) را منتشر کرد که یک “برنامه پرداخت همراه ایمن” برای هندست‌های پیشرفته این کمپانی به شمار می‌آید. موضوع واقعا جالب در خصوص اپلیکیشن مذکور این است که بر اساس توضیحات برنامه، حداقل تا این لحظه اپلیکیشن والت تنها بر روی گوشی ال‌جی G7 قابل استفاده خواهد بود.

البته اسمارت‌فون ال‌جی G7 هنوز وجود خارجی نداشته و ابدا جنبه تجاری پیدا نکرده است. می‌توان انتظار داشت که این هندست به عنوان جانشین پرچم‌دار سال گذشته کمپانی ال‌جی یعنی G6 طی ماه‌های آینده معرفی شود. اما احتمالا این گوشی تحت عنوان متفاوتی عرضه خواهد شد؛ چرا که ال‌جی قصد دارد در شمای نام‌گذاری گوشی‌های پرچم‌دار خود تجدیدنظر نماید. به احتمال بسیار زیاد، توضیحات مربوط به اپلیکیشن LG Wallet به‌زودی به‌روزرسانی شده یا برنامه مذکور به شکل کامل از گوگل‌پلی حذف خواهد شد و تنها پس از معرفی پرچم‌دار آینده شرکت ال‌جی مجددا منتشر می‌شود.

در حال حاضر اپلیکیشن ال‌جی والت واقعا کار نمی‌کند؛ اما ممکن است بتوانید آن‌ را بر روی گوشی‌هایی نظیر ال‌جی V30 نصب نمایید. به نظر می‌رسد که برنامه ال‌جی والت جایگزین سرویس پرداخت ال‌جی خواهد شد که هم اکنون در دسترس قرار دارد (در واقع آیکون اپلیکیشن جدید در گوگل‌پلی در عوض LG Wallet ،LG Pay خوانده می‌شود).

با معرفی رسمی اسمارت‌فون جدید ال‌جی، اطلاعات بیشتری پیرامون اپلیکیشن ال‌جی والت و هندست G7 (یا هر نام دیگری که نهایتا این پرچم‌دار داشته باشد) در اختیارمان قرار خواهد گرفت. به احتمال زیاد شرکت ال‌جی طی کنگره جهانی موبایل(MWC 2018) از هندست نسل بعدی خود رونمایی می‌کند؛ لذا تا آن موقع باید منتظر بمانید.

3 در مورد “اسمارت‌فون معرفی نشده ال‌جی G7 اکنون دارای اپلیکیشنی با نام LG Wallet در گوگل‌پلی است”

  1. G7 که دیگه تولید نمیشه احتمال زیاد v40 این برنامه بخواد ارائه بده..
    در کل هرچی تولید کنه به درد نمیخوره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH