پیام‌رسان imo

اپلیکیشن پیام‌رسان imo رکورد 500 میلیون نصب را پشت سر گذاشت!

نرم‌افزار پیام‌رسان imo که در میان کاربران ایرانی نیز طرفداران خاص خودش را دارد، توانسته رکورد چشمگیر نیم میلیارد نصب روی اسمارت‌فون‌های اندرویدی را ثبت کند.

این برنامه برای اولین بار توسط کارمندان پیشین کمپانی گوگل در سال 2010 در اختیار علاقمندان قرار گرفت که وجه تمایز خود را با دیگر نمونه‌های مشابه در آنی بودن ارسال پیام و جمع‌آوری همه پیام‌های حساب‌های کاربری مختلف در یک اکانت بیان می‌کرد، که در واقع این قابلیت شامل حساب‌های کاربری برنامه‌هایی مانند: اسکایپ، فیسبوک، گوگل تاک و… می‌شود.

پیام‌رسان imo

اما با پیشرفت رقبایی چون واتس اپ و اسکایپ و محدود شدن دسترسی‌های پیام‌رسان imo به اپلیکیشن‌های دیگر این برنامه در سال 2014 به پشتیبانی خود از سرویس‌های شخص ثالث پایان بخشید. البته گفتنی است که بر اساس گزارشی از سوی آقای هری مک‌کراکن، در همین زمان ایمو تصمیم گرفت تا بر روی قابلیت‌های اختصاصی خود مثل: ارسال پیام و تماس ویدیویی تمرکز کند.

اگرچه به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر نرم‌افزار مورد بحث، از کانون توجه کاربران خارج گشته ولی این پیام‌رسان توانسته به طور پیوسته تعداد کاربران خود را افزایش دهد. براساس اطلاعات قرار گرفته روی وب‌سایت AndroidRank، پیام‌رسان imo در برخی از کشورها مانند: سنگاپور، روسیه، هند و سوئد از طرفداران بخصوصی برخوردار بوده و همچنین این برنامه در کشور بنگلادش رتبه دومین نرم‌افزار ارتباطی را به خودش اختصاص داده است. در صورتی که تمایل دارید می‌توانید این برنامه را از طریق این لینک دریافت نمایید.

3 در مورد “اپلیکیشن پیام‌رسان imo رکورد 500 میلیون نصب را پشت سر گذاشت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH