محصولی متفاوت از شرکت انکر؛ جاروی شارژی که قابلیت بخارشویی نیز دارد

انکر جارو شارژی Mach V1 را در ژاپن به نمایش گذاشته است که تحت سرمایه‌گذاری جمعی تولید و فروخته می‌شود.

Mach V1 یک جاروبرقی شارژی همراه قابلیت تمیز کردن با بخار است. این گجت دارای قدرت مکش تا 16.8 کیلو پاسکال است و می‌تواند تا 82 دقیقه با یک بار شارژ کار کند. کمپین تامین مالی جمعی در ژاپن است اما این ابزار در چین و احتمالا استرالیا در دسترس خواهد بود.

گجت انکر Mach V1 ترکیبی از تمیز کردن معمولی جاروبرقی و تمیز کردن با بخار است. تمیز کردن در دمای بالا به ضدعفونی موثر زمین کمک می‌کند. این گجت از بخار مداوم SteamWave استفاده می‌کند که همراه فناوری اوزون Eco-clean در از بین بردن باکتری‌ها بسیار موثر است. این جاروبرقی بر اساس فناوری جاروبرقی‌های Anker’s Eufy ساخته شده است.

جاروبرقی Mach V1 دارای عملکرد تمیز کردن، استریل کردن و خشک کردن خودکار با یک کلیک است که پس از هر بار استفاده، کارآیی خود را حفظ می‌کند.

این دستگاه مجهز به باتری 7400 میلی آمپر ساعتی است که تا 82 دقیقه انرژی دستگاه را تامین می‌کند. حداکثر صدای خروجی دستگاه 65 دسی بل است که ویژگی مناسبی محسوب می شود.

جزئیات کمی در رابطه با کمپین تامین مالی جمعی آن وجود دارد، اما این دستگاه در صورت پیش‌سفارش با قیمت 882 دلار به فروش می‌رسد که در چین و استرالیا نیز موجود است. انکر برای مشتریانی که در خبرنامه این شرکت ثبت‌نام می‌کنند تا 40 درصد تخفیف ارائه می‌دهد.

خریداران علاقه‌مند در ژاپن می‌توانند انکر Mach V1 را از Makuake پیش‌خرید کنند. پایه شارژ Mach V1 دارای گواهینامه ERAC است، اگرچه جزئیات زمان شارژ آن در دسترس نیست. مشخص نیست که این محصول در چه زمانی وارد بازارهای دیگر می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH