SanDisk

SanDisk از کوچکترین فلش درایو USB-C یک ترابایتی دنیا در CES 2018 رونمایی کرد

هر ساله با استارت خوردن نمایشگاه CES رقابتی پرشور بین هزاران محصول الکترونیکی مدرن از تلویزیون‌ها، لپ‌تاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند گرفته تا انواع گجت‌ها و ابداعات عجیب و جذاب آغاز می‌شود و یکی از هیجان انگیز‌ترین این رقابت‌ها بر سر جا‌به‌جا کردن رکورد بیشترین حجم ذخیره سازی اطلاعات در کوچکترین فلش درایو ساخته شده توسط بشر است. در CES امسال شرکت SanDisk توانسته با معرفی کوچکترین فلش درایو یک ترابایتی USB-C در دنیا، این رکورد را از آن خود کند.

SanDisk

البته این بیشترین مقدار حجم ذخیره سازی تاکنون نیست، چرا که شرکت مشهور Kingston در سال گذشته با معرفی فلش درایو DataTraveler Ultimate GT دوترابایتی رکورد بیشترین حجم یک فلش درایو را شکسته بود؛ اما چیزی که باعث شد شرکت سان دیسک تحسین همگان را برانگیزد، سایز بسیار کوچک فلش درایوش است؛ که نمونه اولیه آن بسیار کوچک‌تر از غول دوترابایتی کینگ استون است.

به علاوه این نمونه اولیه سان دیسک تمام قسمت USB-C را دربرگرفته است که بدین معناست شما به جای سر و کله زدن با درگاه USB 3.0 می‌توانید از این فلش درایو برای انتقال مستقیم اطلاعات به گوشی اندروید خود و همچنین کامپیوتر استفاده کنید!

با این‌ حال این فلش درایو تنها یک نمونه اولیه است (با اینکه به خوبی کار می‌کند) و هنوز در مورد قیمت و زمان عرضه آن چیزی اعلام نشده است.

شاید اینطور بهتر باشد که با یک حساب سرانگشتی بگوییم وقتی یک هارد اکسترنال SSD یک ترابایتی USB-C هم اکنون در بازار به قیمت 350 دلار فروخته می‌شود، پس حتما این سان دیسک کوچولو بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. پس باید منتظر ماند و امیدوار بود که سان دیسک قیمت مناسبی را برای این موجود ظریف و قطعا کاربردی اعلام کند.

2 در مورد “SanDisk از کوچکترین فلش درایو USB-C یک ترابایتی دنیا در CES 2018 رونمایی کرد”

  1. اندازش خیلی کوچیکه احتمال گم شدنش زیاد..چندتا فلش با حافظه های کمتر داشته باشیم بهتره حداقل گم یا خراب هم بشه کل اطلاعاتمون از بین نمیره

  2. قیمتش بالاتر میره اما باید توجه کرد که یه فلش محدودیت های هارد را نداره منظورم اینه به ضربه دیگه حساس نیست سبکه و همیشه همراهت می تونه باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH