3m filters

اولین فیلتر هوشمند بلوتوثی هوا در CES 2018 معرفی شد

اگر علاقه‌مندید تا در زندگی مدیریتی مدرن داشته باشید، گجت‌های گوناگونی در دنیا برای همراهی و کمک به شما ابداع شده‌اند. در دهه اخیر با افزایش شدید آلودگی هوا، گجت‌های مرتبط با این مشکل نیز پیشرفت‌های خوبی داشته‌اند. شما هر ساله باید سیستم‌های گرمایشی، سرمایشی و تهویه موجود در منزل خود را مورد بازبینی و کنترل قرار دهید و در صورت نیاز تعمیر یا تعویض کنید.

اما اکنون شرایط تغییر کرده و فیلتر هوشمند شرکت 3M به یاری‌تان آمده است. این فیلتر هوشمند هوا که در نمایشگاه CES 2018  معرفی شد، به صورت خودکار با ارتباط منظم با گوشی شما در صورت نیاز به بررسی وضعیت تهویه و کارایی فیلتر، به شما اطلاع داده و راهنمایی‌های لازم را خواهد کرد.

3m filters

مکانیسم عمل این فیلتر هوشمند همچون مدل‌های قبلی 3M با پویش و بررسی سطح غبار، کیفیت شاخص گاز‌های موجود در محیط و حتی مقدار الیاف و ذرات پخش شده از بدن و احیانا حیوانات خانگی در فضای خانه و همچنین سایر ذرات ناخواسته مانند بوی غذا، دود، رنگ و… عبوری از فیلتر است و نتیجه تجزیه و تحلیل خود را در بسته‌های پیشنهادی به شما ارائه می‌کند.

تنها تفاوت مدل جدید با مدل‌های قبلی یک دیسک زرد رنگ حاوی بلوتوث است که به سنسور فشار‌ هوا متصل بوده و تغییرات فشار و جریان هوای عبوری از فیلتر را کنترل می‌کند. هر زمان که فشار غیر‌معمول ثبت شود، نشان دهنده کاهش کیفیت هوای موجود بوده و زمان تعویض فیلتر رسیده است.

همراه با نسخه پیشرفته این فیلتر هوشمند، اپلیکیشین اختصاصی سازگار با اندروید وiOS ارائه می‌شود و اطلاعات تکمیلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. کیفیت هوای منزل شما مهم‌ترین ماموریت این فیلتر هوشمند است به همین خاطر اگر زمانی قصد تعویض زود هنگام فیلتر را داشته باشید در مورد عدم نیاز به تعویض فیلتر هشدار می‌دهد یا هنگامی که زمان تعویض فیلتر به علت کثیف شدن زیاد فرا رسیده باشد، شما را بی‌خبر نخواهد گذاشت.

3m filters

طبق اعلام قبلی این فیلتر‌ هوشمند از بهار 2018 به بازار عرضه خواهد شد و قیمت آن بسته به اندازه و نوع فیلتر مورد نیاز بین 22 تا 30 دلار خواهد بود که تقریبا برابر با قیمت فیلتر‌های بدون سنسوری است که امروز در بازار به فروش می‌رسند.

پس اگر شما از مخالفان ورود کامپیوتر و گوشی‌های هوشمند در منزل نیستید، دلایل زیاد و هوشمندانه‌ای برای قرار دادن این فیلتر هوشمند در لیست خرید‌های آینده‌تان دارید. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که طبق تحقیقات انجام شده افراد بیش از 90 درصد عمر خود را در مکان‌های سربسته و داخل منازل می‌گذرانند!

2 در مورد “اولین فیلتر هوشمند بلوتوثی هوا در CES 2018 معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH