Sony Wireless In-Ear Headphones

سونی سه نوع هدفون بی‌سیم توگوشی خود را در CES 2018 به نمایش گذاشت

شاید امروزه کسی به خاطر نداشته باشد اما زمانی که شرکت سونی برای اولین بار واکمن‌های مشهور خود را معرفی کرد، برای هر دستگاه به جای یک هدفون معمولی، یک نوع هدفون دونفره خاص را در بسته‌بندی واکمن‌هایش قرار می‌داد تا دوستان و همسران بتوانند با یکدیگر به طور همزمان به موسیقی پخش‌شده گوش دهند!

اکنون در CES 2018 گویا بار دیگر سونی به یاد این سنت شکنی‌های جذابش افتاده است و گجتی جالب را همراه خود به نمایشگاه آورده است. در این چند سال اخیر که سازندگان گوشی‌های هوشمند به دل کندن از جک‌های هدفون خاطره‌انگیز 3.5 میلیمتری روی آورده‌اند و کم‌کم با از رده خارج کردن آن‌ها، در گوشی‌های مدرن‌تر جای جک 3.5 میلیمتری را برای همیشه حذف می‌کنند، کاربران نیز باید به دنبال اشکال جدیدتری از هندزفری‌های بی‌سیم برای گوش دادن به نوا‌ها و درد دل گوشی خود باشند!

اما خبر خوب سونی برای کاربران غیر دانگلی سه طرح هدفون بی‌سیم است که دارای رنج قیمت‌های مناسبی نیز هستند. بدین ترتیب شما می توانید جفتی را انتخاب کنید که متناسب با بودجه خرید‌تان باشد. البته نباید زیاد نگران تفاوت بین کیفیت آنها باشید چرا که هر سه در یک ویژگی مهم مشترکند، همگی دارای رتبه IPX4، به معنای مقاومت در مقابل عرق هستند.

Sony Wireless In-Ear Headphones

مشخصات

معرفی آن‌ها را با مدل WF-SP700N شروع می‌کنیم که به معنای واقعی کلمه یک ایرباد بی‌سیم واقعی است و در ساختش از هیچ‌گونه سیمی حتی در درون استفاده نشده و اگر مایل به داشتن ایربادی با مفهوم AirPod‌های اپل باشید، این مدل همان چیزی است که به دنبالش هستید. به علاوه مدل WF-SP700N هم‌تراز با مدل اسپرت WF-1000X است که سال گذشته سونی آن را عرضه کرد. مدل WF-SP700N با یک‌ بار شارژ کامل قادر است تا سه ساعت شما را همراهی کند. قیمت آن نیز 180 دلار تعیین شده است.

مدل دوم که برای افراد علاقه‌مند به سیم و کابل ساخته شده است، WI-SP600N نام دارد و از فناوری حذف نویز و سر و صدا برخوردار است و عمر باتری آن شش ساعت و قیمتش 150 دلار است. سومین گزینه از مجموعه هدفون‌های 2018 سونی مدل WI-SP500 است که بهره‌ای از فناوری‌ حذف نویز ندارد و همین امر باعث افزایش عمر باتری تا بیش از هشت ساعت شده است و قیمت آن نیز 80 دلار بیشتر نیست!

2 در مورد “سونی سه نوع هدفون بی‌سیم توگوشی خود را در CES 2018 به نمایش گذاشت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH