AF-S Nikkor

نیکون لنز غول‌پیکر سوپر تله‌فوتو با قیمت 54 میلیون تومان را معرفی کرد!

نیکون در CES 2018 تنها یک محصول معرفی کرد، اما آن یک سورپرایز بزرگ بود. AF-S Nikkor 180-400mm f/4E TC1.4 FL ED VR یک لنز سوپر تله‌فوتوی دارای تله کانورتور داخلی 1.4X غول پیکر، که این به این معنا خواهد بود شما قادرید فاصله کانونی را به 252 تا 560 میلیمتر افزایش دهید.

البته در طی این فرایند شما توقف نور و دیافراگم را از دست خواهید داد. این لنز برای دوربین‌های Full Frame طراحی شده اما اگر آن را با یک APS-C DSLR جفت کنید، حتی می‌توانید به فاصله کانونی بیشتر 270-600 میلیمتر به عنوان یک مقدار استاندارد برسید و اگر تله‌کانورتور هم فعال کنید از این میزان هم بیشتر خواهد شد و به رنج شگفت انگیز 378-840 میلیمتر دست خواهید یافت!

 

AF-S Nikkor

 

بدیهی است که حقیقتا این لنز یک غول واقعی است، با این حال نیکون در این رابطه می‌گوید نباید نگران وزن زیاد و عدم تعادل لنز باشید چرا که آنها برای ساخت آن از آلیاژ منیزیم و لنزی فلئوریتی بهره گرفته‌اند که به حفظ تعادل، کاهش وزن و کنترل مناسب دوربین در زمان عکاسی کمک می‌کند. اما با این حال هنوز این غول سه و نیم کیلوگرم وزن دارد

نیکون این غول سیاه رنگ قدرتمند خود را در ماه مارس به بازار عرضه خواهد کرد و برچسب قیمت 12399 دلاری (یک نفس عمیق بکشید) را بروی آن قرار داده است که حقیقتا پول زیادی است و مطمئنا هر کسی حاضر نیست برای گرفتن عکس پرندگان در دوردست‌ها چنین هزینه‌ای بکند!

4 در مورد “نیکون لنز غول‌پیکر سوپر تله‌فوتو با قیمت 54 میلیون تومان را معرفی کرد!”

  1. به درد عکاس های مرفع پول دار میخوره همین وگرنه هرکسی توان خرید این لنز نداره داشته باشه هم ب کارش نمیاد زیاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH