Kolibree's Magik Toothbrush

این وسیله جذاب مسواک زدن را به یک بازی واقعیت افزوده تبدیل می‌کند!

حتما شما نیز نام بازی مشهور و دوست داشتنی پوکمون گو را شنیده‌اید. پوکمون یک بازی واقعیت افزوده است که در سراسر دنیا گسترش پیدا کرد. اکنون شرکت Kolibree’s Magik با ایده گرفتن از این سبک بازی‌ها به فکر استفاده مفید‌تر‌ در جهت ارتقای سطح بهداشت دهان و دندان افتاده است.

جدید‌ترین مسواک شرکت کولیبری مجیک، با اتصال به گوشی آی‌فون، مراقبت‌های بهداشتی دهان و دندان را برای کودکان به یک سرگرمی بدل ساخته است. این مسواک با توانایی ایجاد واقعیت افزوده به یک بازی تبدیل می‌شود که کودک در صورت مسواک زدن صحیح و رعایت موارد بهداشتی دهان و دندان با کسب امتیاز، پاداش‌های جدید واقعیت افزوده دریافت می‌کند.

Kolibree's Magik Toothbrush

این مسواک جذاب دارای یک سنسور و اپلیکیشن مخصوص واقعیت افزوده است که بر روی گوشی‌های آی‌فون یا آی‌پد قابل اجراست و کودک در هنگام مسواک زدن می‌تواند به آن نگاه کند. مسواک نیز به کمک سنسور خود قادر است سرعت و حرکات در کنار موقعیتش در دهان، در هنگام مسواک زدن را تشخیص دهد و این داده‌ها را به اپلکیشن نصب شده روی گوشی ارسال نماید.

برنامه با کنترل قسمت‌های مسواک خورده، به کودک مکان قسمت‌هایی از دندان را که هنوز نیاز به مسواک زدن دارد به طور زنده نشان می‌دهد و او را راهنمایی می‌کند که چطور این‌کار را انجام دهند. پس از آن یک نمایش ویدیویی زنده با انواع مختلف از تصاویر واقعیت افزوده، بسته به مرحله پیشرفت کودک به وی نشان داده می‌شود و در مجموع 15 دنیای متفاوت از واقعیت افزوده برای این کاربران جوان ارایه شده است. همچنین برای ارتقای بیشتر سطح بهداشت دهان و دندان، برچسب‌های جذابی نیز برای افزایش تعداد جلسات مسواک زدن به آنها عرضه خواهد شد.

Kolibree's Magik Toothbrush

این اپلیکیشن همچنین دارای قسمتی برای دریافت نظرات والدین است و توصیه‌هایی برای بهبود نحوه مسواک زدن کودکان‌شان به آنها می‌دهد، بدون اینکه در زمان مسواک زدن کودک تداخلی ایجاد شود. اطلاعاتی در مورد نظم، زمان و کیفیت مسواک زدن و دیگر اطلاعات ضروری که والدین را در مسیر مراقبت از بهداشت دهان و دندان کودک کمک کند. آن‌ها با دریافت این اطلاعات می‌توانند تنظیمات و برنامه ریزی متناسبی با وضعیت کودک خود بر روی مسواک اعمال نمایند.

زمان عرضه و قیمت این مسواک جادویی هنوز اعلام نشده اما احتمالا در رنج قیمت دیگر مدل‌های شرکت کولیبری مجیک باشد. در حال حاضر مدل دیگری از مسواک‌های هوشمند کولیبری مجیک با اپلیکیشنی مشابه با قیمت 149 دلار به فروش می‌رسد.

4 در مورد “این وسیله جذاب مسواک زدن را به یک بازی واقعیت افزوده تبدیل می‌کند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH