پهپاد تاشو

پهپاد سلفی‌گیر که می‌تواند تبدیل به قاب گوشی شما بشود!

ما در نمایشگاه CES 2018 شاهد انواع زیادی از پهپاد‌ها بودیم اما جالب‌ترین آنها محصولی از شرکت AEE بود که به عنوان یک پهپاد سلفی‌گیر شناخته شد که به سبک مجموعه فیلم‌های ترانسفورمر دور قاب یک گوشی هوشمند فرود آید. این بدین معناست که نه تنها قادر است عکس‌های گروهی شما را بگیرد بلکه زمانی که در حال پرواز نیست، با قرار گرفتن در دور بدنه گوشی اندرویدی یا آی‌فون شما، حتی به حفاظت از گوشی هوشمند‌تان نیز خواهد پرداخت.

با وجود اندازه کوچک دارای سخت افزار و قابلیت‌های خوبی است. دوربین 13 مگاپیکسلی آن قادر است ویدیو‌هایی با کیفیت 1080p را ضبط کند و در هر بار شارژ تا 4 دقیقه به پرواز خود ادامه دهد. رنج پروازی این پهپاد سلفی‌گیر هم 45 فوت یا به عبارتی حدود 13.7 متر اعلام شده است.

پهپاد تاشو

نسخه فلزی که در نمایشگاه CES 2018 به نمایش درآمد بسیار شیک‌تر از نسخه پلاستیکی است که در این تصویر مشاهده می‌کنید. طراحی اصلی آن نیز برای اولین بار توسط گروه Selfly Indiegogo انجام گرفت و با کمک و همکاری شرکت چینی فناوری‌های هوانوردی AEE بهینه‌سازی و با طرح کنونی تولید شده است.

سازگاری

با توجه توضیحات سازندگان و جعبه بسته‌بندی این پهپاد تاشو، می‌توان گفت اغلب گوشی‌های هوشمند 4 تا 6 اینچی با اندازه این پهپاد مطابقت دارند و می‌تواند با گوشی‌های آی‌فون 6، 7، 8 و پلاس و همچنین با گوشی‌های گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس به راحتی کار کند.

برنامه هدایت پرواز توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی هوشمند انجام می‌گیرد – هیچ‌گونه تصویربرداری هوشمندی در این قسمت وجود ندارد – اما پهپاد قادر به شناور شدن در هواست و شما و دوستانتان می‌توانید قبل از زدن دکمه شاتر دوربین ژست و حالت دلخواه را بگیرید.

قیمت

این پهپاد جالب قرار است در سه ماهه اول 2018 وارد بازار شود و قیمت خرده فروشی آن 130 دلار تعیین شده است. همچنین شما می‌توانید آن را از طریق سایت آمازون و دیگر وبسایت‌های مشابه خریداری نمایید. پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از این پهپاد، علاوه بر باتری خود دستگاه، یک باتری ذخیره هم تهیه کنید تا به محض اتمام شارژ و فرود آن، دوبار لذت بردن از این ترانسفورمر کوچک را از سر بگیرید.

3 در مورد “پهپاد سلفی‌گیر که می‌تواند تبدیل به قاب گوشی شما بشود!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH