asus-vivo

کامپیوتر All In One  مدل Vivo V272 ایسوس رونمایی شد

شاید ما ایسوس را بیشتر به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان لپتاپ و دیگر محصولات از این دست بشناسیم اما ردپای ساخت کامپیوتر‌ها و سیستم‌های  All In One یا AiO  با کیفیتی نیز توسط ایسوس در سال‌های گذشته به چشم می‌خورد،  پس جای تعجب نیست که این بار اژدهای سرخ با یک AiO جدید به نام Vivo V272 به نمایشگاه الکترونیک CES 2018 آمده و با AiO جدید قصد دارد آنچه در چنته دارد با نمایش قدرت و کارایی خود به رخ حریفان بکشد.

 

asus-vivo

 

شرکت ایسوس مغز این AiO را از پردازنده‌های Core i7 نسل هشتم اینتل انتخاب کرده است. هر چند این محصول یک کامپبوتر گیمینگ نیست اما کارت گرافیک قدرتمند GeForce MX150 شرکت انویدیا را نیز در دل دارد که به شما نوید لحظه‌های لذت بخشی را در حین بازی‌های گاه و بیگاه می‌دهد.

به این مشخصات باید صفحه تمام لمسی چند منظوره 27 اینچی با طیف رنگی sRGB صد درصد و فناوری گستره دید وسیع 178 درجه‌ای را افزود که با سیستم‌های صوتی Sonic Master ایسوس که به بلندگو‌های باس رفلکس مجهزند، ترکیب شده و می‌تواند یک تجربه بی‌نظیر سرگرم کننده را برایتان به ارمغان آورند.

البته هنوز ایسوس به طور کامل مشخصات فنی AiO Viva V272 را مشخص نکرده و سوالات بی‌پاسخ زیادی از جمله درباره میزان رم، رزولوشن مانیتور و دیگر آپشن‌های به کار رفته در آن وجود دارد.

ایسوس همچنین وعده داده تا نیمه اول سال 2018 این محصول جدید در دسترس کاربران قرار بگیرد و به زودی نیز فرایند قیمت گذاری آن را نهایی و اعلام خواهد کرد.

4 در مورد “کامپیوتر All In One  مدل Vivo V272 ایسوس رونمایی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH