آی‌فون X

رقابت سامسونگ، ال‌جی، شارپ و ژاپن دیسپلی برای ساخت نمایشگر آی‌فون 10

با این‌که در سال 2017 سامسونگ دیسپلی وظیفه تامین پنل اولد آی‌فون X را برعهده داشت اما هنوز نشانه‌های محکمی وجود دارد مبنی بر این‌که همه چیز امسال تغییر خواهد کرد.

اخیرا مشخص شد که ال‌جی دیسپلی نیز در تامین پنل اولد آی‌فون‌های 2018 ایفای نقش خواهد کرد اما گزارشات جدید نشان می‌دهد که تولیدکنندگان دیگری نیز هستند که رویای تامین این پنل اولد آی‌فون را در سر می‌پرورانند.

سامسونگ دیسپلی

مطابق اطلاعاتی که از سوی DigiTimes منتشر شده، ژاپن دیسپلی و شارپ هم تلاش می‌کنند تا در راه توسعه کسب‌وکار و همکاری با کوپرتینویی ها با غول‌های کره‌ای وارد رقابت شوند.

برخی منابع اعلام کرده‌اند کمپانی فاکسکان که یکی از تولیدکنندگان اصلی آی‌فون‌های اپل بوده و هم‌اکنون مالک کمپانی شارپ محسوب می‌شود، پیش از ژاپن دیسپلی تولید پنل‌های اولد را از اوایل نیمه دوم سال 2018 آغاز خواهد کرد. ظاهرا شارپ قصد دارد در برخی از اسمارت‌فون‌‌های سال جاری میلادی از پنل‌های اولد استفاده کند.

رسانه‌های خبری اعلام کرده‌اند که افزایش تولید پنل‌های اولد توسط تولیدکنندگان آسیایی قطعا در سال‌های پیش رو منجر به عرضه بیش از اندازه این قطعات خواهد شد. معمولا وقتی که عرضه بیش از تقاضا باشد قیمت محصول کاهش می‌یابد و این خبر خوبی برای کمپانی‌هایی هم‌چون اپل خواهد بود زیرا این کمپانی برای اولین بار در آی‌فون X خود از پنل اولد استفاده کرد که از قضا گران‌ترین قطعه آن نیز محسوب می‌شود و این کاهش قیمت به سود آن‌ها خواهد بود.

4 در مورد “رقابت سامسونگ، ال‌جی، شارپ و ژاپن دیسپلی برای ساخت نمایشگر آی‌فون 10”

  1. ایفون 10 که دیگه چیزی ازش نمونده چه رقابتی؟؟؟!!
    فکر کنم منظور ایتی رسان ایفون های جدید هست که اشتباه نوشتن

  2. ایفون دیگه از سامسونگ پنل نمایش نمیگیره یه بار گرفت برا هفت پشتش بستش بود همش ایراد پیدا کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH