گوگل هوم مکس شبکه وای‌فای برخی از کاربران را با مشکل روبرو کرده است

به نظر می‌رسد که برخی از صاحبان گوگل هوم مکس وقتی آن را به شبکه وای‌فای وصل می‌کنند با مشکلاتی روبرو می‌شوند. مطابق پستی که در انجمن تولیدات گوگل منتشر شده، ظاهرا گجت گوگل هوم مکس شبکه وای‌فای برخی از کاربران را از کار انداخته و تنها راه حل رفع این مشکل، هارد ریست مودم و روتر بوده است.

یکی از این کاربران با نام Alastair Hadden پستی منتشر کرده و در این باره گفته:

گوگل هوم مکس امروز به دستم رسید. نصب اولیه به خوبی پیش رفت. همه چیز (دستیار هوشمند، سرویس‌های استریم و …) درست کار می‌کرد اما متاسفانه شبکه وای‌فای من از کار افتاد و نیاز به یک هارد ریست مودم و روتر داشت تا مشکل رفع شود. این اتفاق چند بار دیگر تکرار شد و من فهمیدم که گوگل هوم مکس این مشکل را ایجاد می‌کند. هر بار که می‌خواستم به رادیو گوش دهم یا از سرویس اسپاتیفای استفاده کنم، وای‌فای غیرفعال شده و مجبور بودم مودم را مجددا راه‌اندازی کنم.

Android Police اشاره کرد ظاهرا این مشابه همان مشکلی است که به وسیله نکسوس پلیر ایجاد شده و ماه‌های اخیر گزارشاتی در مورد آن منتشر شده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که همه کاربران با این مشکل روبرو نشده یا تمام مودم‌ها و روترها درگیر این ایراد نبوده‌اند. به نظر می‌رسد این مشکل بیش‌تر برای کاربرانی رخ داده که از مودم TP-Link Archer C7 استفاده می‌کردند.

البته خبر خوب این است که طبق واکنش یکی از مسئولان گوگل، این کمپانی از مشکلات به‌وجود آمده مطلع بوده و به دنبال حل این مسئله است. هنوز اندکی وقت تا زمان حل کامل این مسئله باقی مانده اما اگر شما نیز یکی از صاحبان گوگل هوم مکس بوده و با چنین مشکلاتی روبرو شدید این شانس را دارید تا همه تقصیرها را گردن این گجت بیندازید!

3 در مورد “گوگل هوم مکس شبکه وای‌فای برخی از کاربران را با مشکل روبرو کرده است”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH