احتمال عرضه اسمارت‌فون Icon و اسمارت‌واچ Iconic توسط کمپانی ال‌جی

هفته قبلی شنیده شد که کمپانی ال‌جی قصد دارد تا برند جدیدی را برای گوشی‌های پرچم‌دار سری G خود لحاظ نماید. اگرچه این امر ممکن است در مورد پرچم‌دار سال جاری این شرکت عملی نشود.

همان‌طور که گزارشات جدید نشان می‌دهند، این هندست ال‌جی G7 نام‌گذاری خواهد شد. این موضوع از آن‌جا قابل پیش‌بینی است که پرچم‌دار قبلی ال‌جی در سال 2017 نیز G6 نام داشت. با این وجود در حال حاضر ال‌جی در زمینه انتخاب اسامی جدید برای اسمارت‌فون‌های خود تفکر نموده و اگرچه ممکن است به زودی از آن‌ها استفاده نکند؛ اما مطمئنا نسبت به ثبت نماد تجاری اقدام خواهد کرد.

اسمارت‌فون ال‌جی V30 Signature Edition، گوشی هوشمندی که متاسفانه تنها در کشور کره‌جنوبی عرضه شده است

بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه‌داده USPTO (دفتر ثبت اختراعات و نمادهای تجاری ایالات‌متحده) کمپانی ال‌جی طی ماه جاری اقدام به ثبت نماد تجاری برای اسمارت‌فون‌هایی با اسامی ال‌جی Icon، ال‌جی Aicon و ال‌جی Aiconn کرده است.

البته اغلب مواقع کمپانی‌ها نام‌هایی را برای محصولات مختلف ثبت می‌کنند؛ بی آن‌که از آن‌ها استفاده نمایند. با این حال به نظر می‌رسد که ال‌جی Icon نامی مناسب برای اسمارت‌فون‌های رده بالای آینده باشد. اما بایستی منتظر ماند و و دید که آیا واقعا در آینده هندستی با این نام به بازار عرضه خواهد شد یا خیر.

همچنین جالب اینجاست که این شرکت نام ال‌جی Iconic را نیز برای یک ساعت‌هوشمند ثبت نموده است. این اسم هم برای یک دستگاه رده بالا بسیار زیبا به نظر می‌رسد. اسمارت‌فون Icon و اسمارت‌واچ Iconic به خوبی می‌توانند بخشی از نسل بعدی خانواده دستگاه‌های همراه ال‌جی باشند؛ اگرچه این صحبت‌ها تنها یک گمانه‌زنی است.

3 در مورد “احتمال عرضه اسمارت‌فون Icon و اسمارت‌واچ Iconic توسط کمپانی ال‌جی”

  1. اسم جالبیه
    حدس میزدم مثل mate و note چهار حرفی باشه ..
    ولی مشکل ال جی با این چیزا حل نمیشه ..اینقدر بد گوشی ساخته از چشم افتاده

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH