گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17miniS هم‌اکنون با قیمت فقط 263 دلار قابل عرضه است

گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17miniS که چندی قبل در چین معرفی و با قیمت حدود 310 دلار عرضه شد هم‌اکنون با تخفیفی عالی و تنها با قیمت 263 دلار قابل خریداری است. این اقدامات در راستای فعالیت‌های تبلیغاتی زدتی‌ای برای سال جدید بوده و برای همین قیمت این میان‌رده رو به بالای کمپانی برای خریداران جدید با چنین تخفیفی به فروش خواهد رسید.

بدنه این هندست با ترکیبی از فلز و شیشه ساخته شده است. پنل پشتی از یک شیشه سه‌بعدی خمیده برخوردار بوده که طبق ادعای این کمپانی برای اولین بار در این صنعت از فرایند شیب رنگی برای تولید آن استفاده شده است. ضمن آن که یک فریم فلزی نیز بین دو صفحه شیشه‌ای جلو وعقب دستگاه قرار گرفته است. این دیوایس در سه رنگ Aegean Blue ،Deep Blue و Black Gold به فروش می‌رسد.

در بخش سخت‌افزار نیز میان‌رده زدتی‌ای به یک صفحه نمایش 5.2 اینچی فول اچ‌دی با تکنولوژی in-cell ساخت ژاپن دیسپلی مجهز شده که به وسیله گوریلاگلس 3 و یک لایه شیشه‌ای محافظت می‌شود. در زیر این نمایشگر دکمه فیزیکی هوم قرار گرفته که میزبان حسگر اثر انگشت نیز لست. تامین انرژی گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17miniS از طریق یک باتری جدانشدنی 3200 میلی‌آمپری انجام می‌شود که با هر بار شارژ کامل حدود یک روز و نیم می تواند دوام بیاورد.

گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17miniS از دوربین دوگانه برای هر دو بخش اصلی و سلفی برخوردار است. سنسورهای 13 مگاپیکسلی دوربین اصلی از نوع رنگی و مونوکروم و ساخت سونی بوده و از نوع IMX258 هستند. این سنسورها دیافراگم f/2.2 داشته و به یک فلش LED دوگانه و سیستم فوکوس خودکار مبتنی بر تشخیص فاز مجهز هستند.

دوربین‌های سلفی نیز ترکیبی از دو سنسور 16 مگاپیکسلی و 5 مگاپیکسلی است که به ترتیب گشودگی دیافراگم f/2.0 و f/2.2 دارند. نور نمایشگر هنگام تصویربرداری به بیش‌ترین حد ممکن می‌رسد تا تصاویر سلفی در بهترین حالت ثبت شوند و فقدان فلش LED جبران شود. این سلفی‌ها به حالت زیبایی چهره یا همان Beauty و افکت بوکه زنده مزین می‌شوند. نرم‌افزار دوربین این دستگاه NeoVision 7.0 نام دارد.

وظیفه پردازش اطلاعات این دستگاه را تراشه اسنپدراگون 653 کوالکام بر عهده دارد که پردازنده گرافیکی آن آدرنو 510 بوده و به همراه 6 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

در بخش ارتباطات این گجت تقریبا دست پر به میدان آمده و با پشتیبانی از وای‌فای دو بانده، بلوتوث نسخه 4.1 و پورت یواس‌بی نوع C نیازهای کاربران را برطرف خواهد کرد؛ هرچند که نداشتن درگاه 3.5 میلی‌متری صدا را از بزرگان تقلید کرده و فقدان این درگاه چندان خوشایند به نظر نمی‌رسد. هدایت و رهبری تمام این بخش‌ها را نیز اندروید نوقا با رابط کاربری nubia UI 5.0 عهده‌دار است.

5 در مورد “گوشی زدتی‌ای نوبیا Z17miniS هم‌اکنون با قیمت فقط 263 دلار قابل عرضه است”

  1. واااییی طراحیش زیبایشش فوق العادس..اس ۸ گذاشته تو جیبش ..البته فقط پشت گوشی جلوش حاشیه داره زیاد جالب نیست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH