بر اساس گزارشات، توسعه گوشی ال‌جی G7 متوقف شده و از ابتدا آغاز شده است

در صورتی‌که آخرین شایعات رسانه‌ای صحت داشته باشند، پرچم‌دار بعدی کمپانی ال‌جی با مشکلاتی نگران‌کننده‌تر از تغییر الگوی نام‌گذاری برند مواجه خواهد بود. بر اساس اظهارات رسمی شخصی ناشناس از اعضای تشکیلات داخلی شرکت ال‌جی، جو سئونگ‌جین معاون رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس، پیش‌تر فرمان توقف کامل فرآیند توسعه گوشی ال‌جی G7 فعلی را صادر کرده بود. وی در عوض پرداختن به کسب‌وکار حوزه ارتباطات موبایل، این فرآیند را به شکل کلی از نو آغاز کرده است. این موضوع نه‌تنها به معنای بروز تاخیر در عرضه پرچم‌دار این کمپانی در اوایل سال 2018 است؛ بلکه می‌تواند به نگرانی‌ها و تردیدها در مورد پایداری این محصول نیز دامن بزند.

برای 11 دوره 3 ماهه متوالی میزان فروش هندست‌های این شرکت با کاهش روبه‌رو بوده است؛ هرچند این کاهش در مقایسه با سایر تولیدکنندگان چندان تعجب‌آور نخواهد بود. این مساله در نهایت ال‌جی را به سمت کاهش سطح فعالیت‌های تجاری خود در زمینه گوشی‌های هوشمند تا اواخر سال 2017 سوق داده است.

گفته می‌شود که ال‌جی مشغول تجدیدنظر در نام تجاری اسمارت‌فون‌های خود است. این موضوع باعث طرح گمانه‌زنی‌هایی پیرامون عدم بهره‌گیری گوشی ال‌جی G7 از برند G شده است. اکنون به نظر می‌رسد که راه این هندست از گوشی‌های نسل قبلی خود کاملا جدا شده است و یا این احساس را القا می‌کند که دستورات سئونگ‌جین در مسیر اجرایی شدن قرار دارند.

با این‌حال شروع هر فرآیندی از ابتدا تنها باعث ایجاد فشار کاری مضاعف خواهد شد؛ خصوصا در این مقطع زمانی که گوشی ال‌جی G7 (یا هر نام دیگری که این هندست دارد) بایستی در مسیر تولید انبوه قرار داشته باشد. اطلاعات چندانی درباره نمونه قدیمی G7 وجود ندارد؛ جز این‌که انتظار می‌رفت که این هندست دارای حواشی باریک‌تر و احتمالا دوربین جلویی دوگانه باشد. حتی پیرامون مدل جدید G7 و تغییرات اساسی احتمالی در آن اطلاعات کم‌تری در اختیار است.

در صورت رعایت برنامه زمان‌بندی پیشین، گوشی ال‌جی G7 بایستی تا ماه آوریل به بازار عرضه شود. اما اکنون در صورتی‌که راه‌اندازی مجدد فرآیند تولید G7 در دستور کار قرار گرفته باشد، به نظر می‌رسد که عرضه این محصول با تاخیر مواجه خواهد شد. این مساله نه‌تنها به شروع پیشتازی کمپانی رقیب، یعنی سامسونگ کمک شایانی خواهد کرد؛ بلکه الهام‌بخش حس عدم اعتماد به اولین اسمارت‌فون ممتاز ال‌جی در سال جاری نیز خواهد بود.

7 در مورد “بر اساس گزارشات، توسعه گوشی ال‌جی G7 متوقف شده و از ابتدا آغاز شده است”

  1. کار عاقلانه رو داره انجام میده. واقعا نیاز نیست هر سال یا هر شش ماه یک گوشی پرچمدار جدید عرضه بشه و مشخصات تکراری قبل رو با بهبود خیلی جزئی داشته باشه. میشه بیشتر صبر کرد و شاهد یک گوشی انقلابی بود

  2. این ترس جزیی برای همه کاربرهای الجی هست .. از  جمله خودم که الجی دارم فعلا.. در اینده نزدیک به سونی بازخواهم گشت

  3. قبلش هم گفته بود که سری ج قرار تولید نشه دیگه پس چرا ج۷ گفتن دوباره… مردم مسخره کردن یا خودشون رو

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH