Elephone U Pro

گوشی Elephone U Pro با صفحه نمایش اولد منحنی و قیمت باورنکردنی عرضه خواهد شد

صفحه نمایش‌های اولد منحنی دیگر مختص سامسونگ نیست. به نظر می‌رسد الفون نیز به جمع مدل گوشی‌های دارنده صفحه نمایش‌هایی از این دست اضافه شده است. این گوشی محصول تولیدی یکی از بزرگترین شرکت‌های چینی سازنده صفحه نمایش است.

BOE، در ماه اکتبر 2017 یک صفحه نمایش قابل انعطاف را معرفی کرد و ظاهرا اکنون، الفون اولین کمپانی است که می‌خواهد از این صفحه نمایش در گوشی خود بهره بگیرد تا سرانجام به دوره حکومت دوقطبی سامسونگ و ال‌جی بر صنعت این صفحه نمایش‌های نازک و خوب با نسبت کنتراست بسیار بالا، خاتمه بدهد.

Elephone U Pro

گوشی الفون U پرو با صفحه نمایش 5.99 اینچی و وضوح تصویر 1080p و عمر باتری بسیار مناسب، از پردازنده اسنپدراگون میان‌رده 660 کوالکام به عنوان مغز پردازشی بهره می‌برد. همچنین این نسخه دارای 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه درونی است.

به این جمع یک دوربین 13مگاپیکسلی ساخت سامسونگ و شارژر بی‌سیم را نیز اضافه کنید تا با یکی از بسته‌های سخت‌افزاری جذاب در دنیای گوشی‌های هوشمند دارای صفحه نمایش منحنی روبرو شوید. دوربین دوگانه عمودی را نیز در پشت دستگاه شاهد خواهید بود.

اما این گوشی پر ادعا در بحث قیمت از صفحه نمایشگرش هم منعطف‌تر است! پرچم‌دار جدید الفون با قیمتی زیر 500 دلار معادلات بازار گوشی‌های با نمایشگر خمیده را در این ماه تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ مخصوصا برای علاقه‌مندان گوشی‌های با صفحه منحنی که دیگر لازم نیست برای خرید گوشی صفحه خمیده، قلک‌هایشان را بشکنند.

4 در مورد “گوشی Elephone U Pro با صفحه نمایش اولد منحنی و قیمت باورنکردنی عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH