ویژگی‌های گوشی شیائومی می مکس 3 مشخص شد؛ نمایشگر 7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی در آینده‌ای نزدیک گوشی می مکس 3 را به عنوان جانشین فبلت می مکس 2 خود عرضه نماید. بر اساس برخی گزارشات قبلی این هندست می‌توانست با یک نمایشگر تمام‌صفحه و غول‌پیکر 7 اینچی وارد بازار شود اما اکنون به نظر می‌رسد که وجود نمایشگر بزرگ شبه تبلت در این هندست مورد تایید قرار گرفته است.

برگه مشخصات دستگاه می مکس 3 از طریق پلتفرم میکرو بلاگینگ چینی Weibo به نمایش گذاشته شده و نشان می‌دهد که این گوشی مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.99 اینچی با طراحی تمام‌صفحه و نسبت ابعاد 18:9 است. ماه گذشته شرکت شیائومی با عرضه هندست‌های ردمی 5 و ردمی 5 پلاس خود به جریان استفاده از نمایشگرهای تمام‌صفحه پیوست.

سایر مشخصات می مکس 3 شامل یک سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی پشتی و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در بخش جلویی برای ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی است. با این وجود، تصاویر لو رفته از طراحی گوشی نشان می‌دهند که می مکس 3 دارای یک ماژول دوربین دوگانه در بخش پشتی خود خواهد بود.

بر اساس پیکره‌بندی حافظه، این هندست در 2 مدل مختلف به بازار عرضه خواهد شد؛ اولین مدل دارای 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و مدل دیگر از 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همچنین انتظار می‌رود می مکس 3 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 635 ساخت شرکت کوالکام باشد. با این‌حال گزارش دیگری نیز وجود دارد که نشان می‌دهد شیائومی می‌ مکس 3 از پردازنده اسنپ‌دراگون 660 کوالکام بهره خواهد برد.

پردازنده اسنپ‌دراگون 635 در واقع جانشینی برای پردازنده اسنپ‌دراگون 625 بوده و با فناوری 14 نانومتری تولید شده است و مجهز به 8 هسته پردازشی  Kryo خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که پردازنده گرافیکی موجود بر روی این چیپست نیز در مقایسه با نسل قبلی خود 20 درصد قدرتمندتر باشد.

گفته شده که می مکس 3 با یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که به منظور شارژ معکوس از فناوری شارژ سریع نسخه 3 کوالکام نیز پشتیبانی می‌کند. در حالی‌که هیچ جزئیاتی پیرامون نرم‌افزار مورد استفاده توسط این هندست در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود که این فبلت از رابط‌کاربری MIUI 9 بر مبنای سیستم‌عامل اندروید نوقا استفاده کند. آخرین اطلاعات افشا شده نشان می‌دهند که این گوشی در ماه ژوئن سال جاری عرضه خواهد شد. قیمت‌گذاری این گوشی نیز از 1699 یوآن آغاز خواهد شد که تقریبا معادل با 264 دلار است.

4 در مورد “ویژگی‌های گوشی شیائومی می مکس 3 مشخص شد؛ نمایشگر 7 اینچی با نسبت ابعاد 18:9”

  1. شیائومی همیشه گوشی هاش قیمت مناسبی داشته
    فقط تنها بدی که توی ایران نداره نداشتن نمایندگی معتبره

  2. میدوارم کیفیت نمایشگرش بالاتر باشه نسبت به مدل پارسال چون فکنم بارز ترین مشخصه‌ی این گوشی نمایشگرشه و خب طبیعتا باید کیفیت بالایی داشته باشه که البته توی نسخه‌ی پارسالش زیاد چشمگیر نبود این مساله

  3. گوشی از هر لحاظ عالی ، اما اما اما ، خریدار باید بیفته دنبال فلان رام گلوبال فلان رام چین …..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH