موتو فولیو به عنوان ارزا‌ن‌ترین موتو ماد مناسب برای سری موتو زد عرضه خواهد شد

از اوایل این هفته موتو ماد جدیدی توسط موتورولا عرضه شد که به طور اختصاصی برای گوشی‌های سری موتو زد طراحی شده است. این اکسسوری که موتو فولیو نام دارد هم‌اکنون با قیمت 11 دلار به فروش می‌رسد و به عنوان ارزان‌ترین موتو ماد ساخته شده توسط موتورولا شناخته می‌شود.

در واقع این موتو ماد چیزی جز یک کیس محافظ نیست. البته در بخش درونی آن پاکتی برای نگهداری کارت اعتباری یا کارت شناسایی نیز تعبیه شده است. به هر حال این اکسسوری هم جزیی از سری موتو مادهای موتورولا بوده که به طور انحصاری برای اسمارت‌فون‌های سری موتو زد طراحی شده و با تمام گوشی‌های این سری سازگار است. موتو فولیو نیز مانند دیگر موتو مادها با اتصال مغناطیسی پشت قاب به گوشی وصل می‌شود.

موتو فولیو 55 گرم وزن و 3.5 میلی‌متر ضخامت دارد. این کیس دارای یک بسته محافظتی مغناطیسی است که از باز شدن و جداشدن از بدنه جلوگیری می‌کند. بر همین اساس کاربر درخصوص امنیت فیزیکی گوشی و مقاوم بودن اتصال بین کیس و گوشی هیچ‌گونه نگرانی نخواهد داشت. در حال حاضر این موتو ماد که قرار است در سه رنگ Super Black ،Grape Juice و Fine Gold عرضه شود تنها در ایالات متحده و آن هم از طریق وب‌سایت رسمی موتورولا قابل خریداری است.

4 در مورد “موتو فولیو به عنوان ارزا‌ن‌ترین موتو ماد مناسب برای سری موتو زد عرضه خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH