bitcoin

با خطرات (و مزایای) سرمایه‌گذاری در ارز‌های رمزی آشنا شوید

شاید کمی سطحی به نظر برسد اما قطعا شوخی نیست! هیچ‌کس نمی‌تواند به افزایش قیمت نجومی بیتکوین که به ارز رمزی مشهور است و توانست در عرض سه سال ارزشش را به 16000 دلار برساند، بی‌اعتنایی کند. با این حال، محبوبیت گسترده بیت‌کوین و شور و هیجان رسانه‌ای که آن را احاطه کرده است، موجب فراموشی چندین ارز رمزی مشهور دیگر که برای سرمایه‌گذاری اولیه مناسب بودند، شده است.

شاید سرمایه‌گذاری در ارز رمزی در بار اول کمی ترسناک و دشوار به نظر برسد و همه شما برای شروع نیاز به مطالعه، راهنمایی و یادگیری دستورالعمل‌های آموزشی داشته باشید. پنج دوره مجزای آموزشی و بیش از 100 عنوان درسی، تمام آن چیزی است که برای سرمایه‌گذاری و استراتژی‌های جدیدش لازم دارید. این دوره‌ها شما را در عرض چند روز به یک سرمایه‌گذار آگاه و فهمیده تبدیل خواهد کرد و تمام این اطلاعات تنها 24 دلار برای‌تان هزینه در بر خواهد داشت.

 bitcoin

مانند هر حوزه سرمایه‌گذاری دیگر، لازم است شما درک و شناخت درستی از ساز و کار ساختار ارز رمزی داشته باشید. در مرحله اول در مورد ارزش ارز رمزی، چگونگی تجارت با آن و سایر جوانب سرمایه‌گذاری یاد می‌گیرد و می‌آموزید که چگونه از علایم و شواهد مهم موجود در بازار برای سرمایه‌گذاری‌های خود بهره‌برداری کنید و همچنین چگونه از دارایی و سرمایه خود حفاظت نموده و در نهایت با روش‌های قرائت و درک نمودار‌ها و شاخص‌های موجود در بازار ارز رمزی آشنا می‌شوید.

در مرحله بعد با نکات کلیدی بلاک‌چین و سرانجام نهایی بیت‌کوین آشنا می‌شوید. این اصولی است که به این ارز‌های پویا، ارزش می‌بخشد. داشتن درک صحیح از این موارد که ممکن است گاهی موجب سردرگمی در محیط سرمایه‌گذاری گردد، در ادامه موجب گرفتن تصمیمات سرمایه‌گذاری هوشمندانه خواهد شد.

پس از همینجا، سعی در ارتقای سطح دانش و اطلاعات خود در این رابطه کنید، مخصوصا بیتکوین در بلاکچین و اصول پایه‌ای بیتکوین (یاد بگیرید که رابطه بین بیتکوین و بلاکچین به چه صورت است، نحوه ایجاد قرارداد‌های هوشمندانه و استفاده از توکن‌های دیجیتالی به چه صورت است و دیگر موارد).

در مرحله یکی مانده به آخر در بسته نرم افزاری راهنمای کامل ارز رمزی اتیریوم، شما با یک اصطلاح بزرگ دیگر در سرمایه‌گذاری ارز‌های رمزی بیت‌کوین آشنا می‌شوید با اتیریوم، که به عنوان سطح بعدی بیت‌کوین شناخته می‌شود. مجموع سرمایه موجود در در این بازار بالغ بر 50 میلیارد دلار است و هیچ نشانه‌ای از افول در آن به چشم نمی‌خورد. در این مرحله همچنین شما با کیف رمزی اتیریوم و نحوه ایجاد آن روبه‌رو شده و می‌آموزید که چگونه برای معاملات زمان بگذارید و یک معامله خوب داشته باشید.

و سرانجام در مرحله نهایی دوره آموزشی کامل استیمیت، شما می‌آموزید که چگونه در ازای محبوب کردن بلاک‌چین استیمیت و‌ نظر‌دهی (کامنت گذاری)، گذاشتن پست و اشتراک گذاری مطالب در آن، ارز رمزی رایگان به دست بیاورید.

3 در مورد “با خطرات (و مزایای) سرمایه‌گذاری در ارز‌های رمزی آشنا شوید”

  1. همینجوری که یهو اومد بالا ..همین جورم سقوط میکنه چون از طرف دولت اون جور که فهمیدم اصلا پشتیبانی نمیشه و سرمایه گذاری با بین کوین ریسکش بالاست

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH