قابلیت قفل‌گشایی توسط چهره و برخی دیگر از ویژگی‌های جذاب به آنر V10 افزوده شد

گوشی آنر V10 که ماه گذشته با نام آنر View 10 برای عرضه جهانی معرفی شد، از هفته‌های گذشته وارد بازارها گردید. با این‌که پرچمدار آنر با اندروید 8 اوریو و رابط کاربری EMUI 8.0 عرضه می‌شود اما اگر برخی ویژگی‌های مهم در این سوگلی آنر وجود نداشت، گوشی آنر V10 می‌توانست بیش از این برای کاربران جذاب باشد.

مهم‌ترین ویژگی که تاکنون در پرچم‌دار آنر وجود نداشته و به نوعی غیرفعال بوده، قابلیت قفل‌گشایی به کمک تشخیص چهره است. این قابلیتی بسیار مهم و کاربردی است که برخی از تولیدکنندگان تصمیم گرفتند آن را حتی پس از معرفی و عرضه محصول خود (مانند وان‌پلاس برای وان‌پلاس 5) به گجت‌هایشان اضافه کنند. به لطف آخرین به‌روزرسانی آنر V10، قابلیت مذکور به این دیوایس اضافه خواهد شد تا اکنون قوی‌ترین آنر بازار هم به جمع دارندگان قابلیت فیس‌آنلاک پیوسته باشد.

این پایان کار نبوده و آنر با اضافه کردن دو قابلیت دیگر سعی کرده که تجربه کاربری بهتری را برای صاحبان آنر V10 فراهم کند. یکی از این قابلیت‌ها Smart Rotate نام داشته که به دیوایس اجازه می‌دهد جهت‌گیری را با توجه به چهره کاربر تنظیم کند. علاوه بر این، آنر نمایشگر این هندست را نیز هوشمند کرده تا با تشخیص چشمان کاربر، تاخیر در صفحه نمایش یا تار شدن نمایشگر را متوقف کند. هر سه ویژگی فوق، آنر V10 را به یک دستگاه کامل و قاتلی به تمام معنا برای پرچم‌داران تبدیل می‌کند. این به‌روزرسانی بزرگ روز 4 بهمن از طریق OTA برای تمام کاربران منتشر می‌شود.

6 در مورد “قابلیت قفل‌گشایی توسط چهره و برخی دیگر از ویژگی‌های جذاب به آنر V10 افزوده شد”

  1. برای تشخیص چهره از دوربین سلفی استفاده میکنه؟ چون ایفون با استفاده سنسور مخصوص و مادون قرمز این کارا میکنه ولی نه این گوشی نه وان پلاس این سنسور ها رو ندارن

      1. من نگفتم فرق نمیکنه.گفتم با چه سخت افزاری این کار را انجام میدن؟اگه دوربین سلفی باشه که تو تاریکی کار نمیکنه سنسور خاص دیگه ای هم که فکر نکنم داشته باشن

  2. یعنی میشه این هم مثل نوت 8 مثل mate 10 دو ماه دیگه بیاد تو بازار ایران واقعا بی نظیر با این قیمت

  3. بستگی داره. میت 10 هوآوی با قیمت 700 و خورده ای دلار اینجا 2500 هست. هوآوی یکم ارزونتر میاره گوشیاشو به ایران. ولی هوآوی سری آنر رو زیاد خوب وارد نمی کنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH