تصاویر جدیدی از ایکس‌باکس واچ کنسل شده مایکروسافت

سپتامبر سال گذشته بود که تصاویری از ایکس‌باکس واچ، پروژه کنسل شده مایکروسافت، انتشار یافت. به نظر می‌رسد کاربر توییتر Hikari Calyx یا همان Windows Central به اطلاعات بیشتری دست پیدا کرده و تصاویر این دستگاه را در حالی که روشن است، به اشتراک گذاشته است.

بر اساس ادعای Windows Central این محصول در این مرحله از تولید تنها چهار نرم‌افزار دارد: نرم‌افزاری برای حرکات ورزشی، جی‌پی‌اس، تنظیمات و اشکال‌زدایی یواس‌بی. در واقع قرار بوده این دستگاه در سال 2014 عرضه شود؛ همان زمانی که مایکروسافت به فکر گسترش برند ایکس‌باکس به فراتر از مرزهای بازی بود. در همین راستا سرویس‌های سرگرمی مانند ایکس‌باکس موزیک و ایکس‌باکس ویدیو ایجاد شد و حتی شایعاتی به گوش رسید که تبلت سرفیس ایکس‌باکس هم روانه بازار خواهد شد. البته از آن تاریخ مایکروسافت تمرکز برند ایکس‌باکس را بر روی صنعت گیمینگ حفظ کرد.

این شرکت همچنین تمامی تلاش‌های خود برای تولید گجت‌های پوشیدنی، از جمله بند 3 را در اواخر سال 2016 متوقف کرد. نوکیا نیز برنامه‌ای برای طراحی و تولید ساعت هوشمند تحت اسم رمز Moonraker داشت، که پس از تصاحب توسط مایکروسافت این پروژه نیز لغو شد.

نگاه کردن به این دستگاه‌ها و شکل گرفتن تصوری از اینکه در صورت تولید چگونه می‌شدند، می‌تواند جذاب باشد. همانطور که در تصاویر منتشر شده دیده می‌شود، ایکس‌باکس واچ صفحه نمایش چهارگوش 1.5 اینچی داشته است که بی‌شباهت به اپل واچ نیست. رابط کاربری از کاشی‌هایی مستطیلی تشکیل می‌شده که کاربران ایکس‌باکس با آنها آشنایی کامل دارند. همچنین در پشت دستگاه شاهد حک شدن لوگوی ایکس‌باکس هستیم. هنوز مشخص نشده ساخت این دستگاه تا چه مرحله‌ای پیش رفته است، اما انتشار این تصاویر می‌تواند مدارک جدیدی در اختیار کاربران قرار دهد و شاید حتی مایکروسافت را نیز مجبور به واکنش کند.

2 در مورد “تصاویر جدیدی از ایکس‌باکس واچ کنسل شده مایکروسافت”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH