Google-maps

انتشار نسخه بتا گوگل‌مپ با ویژگی‌های جدید برای افزودن و حذف مکان‌های بازدید شده

اگر شما نیز از گوگل‌مپ بر روی گوشی‌‌تان استفاده می‌کنید و مایلید مکان یا موقعیت خاصی را که قبلا در آن بازدید کرده‌اید بررسی کنید، می‌توانید آن را با رفتن به لیست مکان‌های شما (Your places) و در تب بازدید‌ شده (Visted)، در اپلکیشن پیدا کنید. با این حال، گاهی اوقات ممکن است، شما مکانی را که در آن لیست قرار داده‌اید، پیدا نکنید، یا شاید به هر دلیلی مکان دیگری را بخواهید از لیست حذف کنید.

Google-maps

اخیرا سایت Android Police گزارش کرد که نسخه 9.70 بتا گوگل‌مپ، منتشر و یک گزینه جدید به منوی آبشاری آن اضافه شده که به شما اجازه می‌دهد یک کسب و کار خاص یا مکان را به مکان‌های بازدید شده خود اضافه کنید. وقتی روی آن کلیک کنید، نشان داده خواهد شد که شما قطعا در آن مکان بوده‌اید و آخرین بار در چه زمانی از آنجا بازدید داشته‌اید. شما همچنین می‌توانید آن را بر روی خط‌زمان (تایم لاین) خود مشاهده کنید. در آخر هم، یک گزینه حذف جدید افزوده شده است و قادر خواهید بود، هر مکانی را که شما از آن بازدید کرده‌اید و در برنامه ثبت شده است، حذف نمایید.

Google-maps

در نظر داشته باشید که این ویژگی‌های جدید افزودن مکان دلخواه و حذف، تنها در نسخه بتای گوگل‌مپ وارد شده است و هنوز در نسخه اصلی وجود ندارد. احتمالا این قابلیت‌های جدید در آینده نزدیک به نسخه اصلی گوگل‌مپ نیز افزوده خواهند شد. Android Police همچنین با بررسی دقیق جزییات کد‌های فایل APK نسخه بتا، به شواهدی دست یافت که احتمال دارد برخی ویژگی‌های دیگر در نسخه جدید گوگل‌‌مپ، افزوده یا حذف شوند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از، سفارشی کردن میانبر‌ها، زمان نمایش فیلم‌ها، پشتیبانی از فروش بلیط، ویژگی Native Screenshot و دیگر موارد. البته توجه داشته باشید، جستجوی در APK، تضمین نمی‌کند که حتما این ویژگی‌ها در برنامه گوگل‌‌مپ نیز وجود داشته باشند.

5 در مورد “انتشار نسخه بتا گوگل‌مپ با ویژگی‌های جدید برای افزودن و حذف مکان‌های بازدید شده”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH