قیمت و زمان عرضه گوشی‌های اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا و اکسپریا L2 سونی مشخص شد

شرکت سونی رسما اطلاعات مربوط به قیمت‌گذاری، زمان و مکان عرضه اسمارت‌فون‌های اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 اولترا و اکسپریا L2 را اعلام کرد.

از این 3 هندست میان‌رده طی نمایشگاه CES 2018 در اوایل ماه ژانویه رونمایی شد و هر 3 مدل از طریق فروشگاه‌های آمازون و Best Buy در ایالات‌متحده قابل خریداری خواهند بود. در ادامه جدولی با کلیه جزئیات مهم را مشاهده می‌کنید:

هر 2 اسمارت‌فون‌های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا شرکت سونی مجهز به تراشه 8 هسته‌ای اسنپدراگون 630 هستند. مدل معمولی XA2 دارای 3 گیگابایت حافظه رم است؛ در حالی که مدل اولترا از 4 گیگابایت حافظه رم بهره‌مند خواهد بود. گوشی کوچک‌تر تنها 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد؛ اما هندست بزرگ‌تر در مدل 64 گیگابایتی نیز عرضه می‌شود. هر 2 گوشی از قابلیت افزایش حافظه به کمک کارت حافظه میکرو SD پشتیبانی می‌کنند.

هر 2 هندست در بخش پشتی خود مجهز به یک دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی هستند. در بخش جلویی دستگاه، اکسپریا XA2 دارای یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید گسترده 120 درجه‌ای است که به شما در ثبت تصاویر سلفی مناسب‌ کمک خواهد کرد. اکسپریا XA2 اولترا نیز دارای 2 دوربین سلفی است که یکی از آن‌ها مشابه لنز دید گسترده هندست کوچک‌تر بوده و دیگری یک سنسور 16 مگاپیکسلی است که به منظور ثبت تصاویر سلفی فوق‌العاده پایدار و با جزئیات مضاعف به یک ماژول لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است.

تفاوت اساسی میان این 2 هندست به ساختار نمایشگرهای آن‌ها مربوط می‌شود. مدل معمولی اکسپریا XA2 دارای یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 است. از سوی دیگر همان‌طور که احتمالا حدس زده‌اید، اکسپریا XA2 اولترا از یک نمایشگر بزرگ‌تر 6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 استفاده می‌کند. هر 2 هندست مجهز به باتری‌های نسبتا مناسبی هستند؛ اکسپریا XA2 دارای یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپرساعت است و XA2 اولترا نیز از یک باتری با ظرفیت 3580 میلی‌آمپرساعت بهره می‌گیرد.

همچنین شایان به ذکر است که این 2 دستگاه اولین هندست‌های سونی هستند که با اسکنر اثرانگشت در ایالات متحده عرضه می‌شوند. به عنوان آخرین نکته که مسلما بی‌اهمیت‌ترین آن‌ها نیست، هر 2 گوشی با سیستم‌عامل اندروید 8 اوریو عرضه خواهند شد.

اکسپریا L2 هندستی ضعیف‌تر و اقتصادی‌تر است. مشخصات اصلی این گوشی شامل تراشه 4 هسته‌ای MT6737T ساخت شرکت مدیاتک، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 720p، حافظه رم 3 گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و یک باتری با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت است. اکسپریا L2 نیز مجهز به اسکنر اثرانگشت است و سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا را اجرا خواهد کرد.

7 در مورد “قیمت و زمان عرضه گوشی‌های اکسپریا XA2 ،XA2 اولترا و اکسپریا L2 سونی مشخص شد”

  1. مشکل شما چیه؟ الان سری j و a سامسونگ خیلی بی حاشیس؟ یا ایفون؟ یا سری honor هواوی؟ کدوم حاشیش کمتره خدایی؟

      1. مهدی حاجیان

        حرف حق زدن این دوستمون شما بهتر اس یه فکری به حال سوادتون بکنید چون این مطلب راجب سونی هست نه برندی دیگه 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH