قابلیت‌های iOS

اپل طرح بهبود و ارتقای قابلیت‌های iOS در سال 2018 را تغییر خواهد داد

به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد در سال جاری تغییراتی را در برنامه‌های استراتژی نرم‌افزاری خود بدهد. طبق گزارش جدید وبسایت خبری Axios ایالات متحده، کوپرتینونشینان احتمالا برنامه انتشار برخی از ویژگی‌هایی را که قرار بود در سال 2018 برای iOS عرضه کنند، تا سال آینده به عقب خواهند انداخت و در عوض تمرکز خود را معطوف به مسائل مربوط به کیفیت و عملکرد خواهند کرد.

 

iphones

 

طبق پیشنهاد رسانه‌ها اپل ویژگی‌هایی مانند رابط کاربری برای رانندگان در داخل ماشین، طراحی مجدد صفحه اصلی، بهبود و افزایش کارایی اپلیکیشن‌های اختصاصی و بهبود تصویربرداری، ویرایش عکس و اشتراک گذاری را فعلا انجام نخواهد داد. اپل با به تعویق انداختن این موارد تلاش‌های خود را در راستای ساخت یک آیفون رسپانسیو‌تر و کاهش مسائل مربوط به پشتیبانی مشتریان، قرار خواهد داد. Craig Federighi، سرپرست بخش نرم‌افزاری اپل، در این رابطه ابراز داشت که این تغییرات کاری طی جلسه‌ای در اوایل ماه ژانویه به کارکنان اعلام شده است.

در هر صورت این بدان معنا نیست که ما در سال 2018، هیچ ویژگی جدیدی را در iOS نخواهیم دید، چون یک خبر کوتاه در نشریات و اینترنت، همه چیز را مشخص نمی‌کند و معلوم نیست چه ویژگی‌های جدیدی در انتظار ما خواهد بود اما پیشرفت‌هایی در مورد قابلیت‌های واقعیت افزوده، خدمات دیجیتال سلامت و کنترل والدین مد نظر است.

البته این اطلاعات به صورت غیر رسمی بیان شده‌اند و نباید خیلی آنها را سند قرار داد. اما در هر صورت، با توجه به ناکامی‌های اخیر اپل، این ماجرا پذیرفتی است ولی آیا برنامه جدید اپل، کار درستی به نظر می‌رسد یا خیر؟ باید منتظر ماند تا آینده نتیجه را مشخص کند.

4 در مورد “اپل طرح بهبود و ارتقای قابلیت‌های iOS در سال 2018 را تغییر خواهد داد”

  1. تغیرات جزئی کارساز نیست. اپل باید دست از این خود محوری بردارد و به حرف کاربرانش گوش کند وگرنه به از دست دادن بازار و طرفدارانش ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH