iPhone X Bentley Edition

نسخه سفارشی آیفون X بنتلی عرضه شد

اگر چه گوشی آیفون X اپل، دارای برچسب قیمتی استثنایی هست و نماد توانایی انجام هر کاری محسوب می‌شود اما باز هم هنوز آنقدر خاص نیست تا آن را برای افراد ثروتمند به عنوان یکی محصول ویژه مطرح کرد! اما برای حل این مشکل چه می‌توان کرد؟

همانطور که احتمالا از بسیاری افراد مولتی‌میلیارد شنیده باشید، بسیار ساده است! همه آن چیزی که نیاز دارید تولید یک محصول سفارشی و ویژه است. کافیست یک نسخه فوق‌العاده و با تعداد محدود، ترجیحا در همکاری با یک نام تجاری مرغوب‌تر‌ و مشهور‌تر، آماده شود.

و این کاری است که با ترکیب اپل و بنتلی انجام شده است، یک گوشی آیفون X با برند بنتلی (iPhone X Bentley Edition) که تمام موارد اشاره شده بالا را در خود دارد. در این نسخه سفارشی که در اینستاگرام کشف شده، بال‌های طلایی بنتلی جای سیب گاز زده اپل را گرفته است و در زیر آن با فونت طلا عبارت “نسخه ویژه بنتلی” حک شده و به نظر می‌رسد که دور لنز دوربین و دور قاب نیز با قطعات طلای 18 عیار تراش خورده، تزیین شده است. در نهایت نیز تنها 100 عدد از این گوشی ویژه تولید خواهد شد. در تصویری که در اینستاگرام منتشر شده است می‌توان عدد 19 از 100 را ببینید که نشان دهنده نوزدهمین عدد از این گوشی سفارشی است و با توجه به اینکه تنها چند روز از انتشار اولین تصاویر آن می‌گذرد شاید هنوز برای خرید یکی از این گوشی‌ها فرصت داشته باشید!

iPhone X Bentley Edition

اما چه کسی پشت پرده تولید این گوشی فوق‌العاده و گران‌قیمت است؟

به نظر می‌رسد تیمی از Golden Ace Geneva که ید طولایی در طلایی کردن گوشی‌های اپل دارد، این بار هم برای ساخت این آیفون x بنتلی دست به کار شده‌اند. با اینکه این نام به نظر سوییسی می‌آید اما باید بگوییم که یک شرکت ویتنامی است که چنین هنری را برای تولید این شاهکار از شاهکار اپل به‌خرج داده است. اما متاسفانه ما هنوز در هیچ کجای وب، نتوانستیم قیمت دقیق این نسخه سفارشی آیفون X را پیدا کنیم. اما قطعا ارزان نخواهد بود.

هر چند در گذشته نیز سابقه پرواز بنتلی بر روی گوشی‌های هوشمند وجود داشته است، با این حال فعلا در مورد قیمت بحثی نمی‌کنیم اما حدس می‌زنیم در آینده نه چندان دور شاهد عرضه نسخه‌های سفارشی گلکسی S9 پلاس لامبورگینی و ال‌جی V30 تسلا نیز خواهیم بود.

4 در مورد “نسخه سفارشی آیفون X بنتلی عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH