گلکسی S9 به چه ویژگی نیاز دارد تا بتواند از پیکسل 2 ایکس ال پیشی بگیرد؟!

در مطلب زیر می‌بینیم که گلکسی S9 یعنی پرچمدار آینده سامسونگ به چه چیزی نیاز دارد تا بتواند در برابر پیکسل 2 ایکس ال حرفی برای گفتن داشته باشد و از آن پیشی بگیرد. دو دستگاهی که یکی در حال حاضر در بازار موجود است و دیگری 25 فوریه سال جاری عرضه خواهد شد.

در واقع در MWC امسال نماینده سامسونگ را خواهیم دید. اسمارت‌فونی که مسلما از پرچمدار امسال کمپانی در بسیاری از موارد از جمله دوربین و صفحه‌نمایش بهتر خواهد بود و نسخه پلاس آن نیز بازار را متعجب و شگفت‌زده خواهد کرد.

تا بحال شایعات این‌طور گفته‌اند که S9 پلاس مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود و ستاپ این دوربین‌ها تقریبا به آن‌چه در هندست‌های هواوی، آی‌فون 8 پلاس، ریزر و غیره دیده‌ایم، شباهت دارد.

غیر از ویژگی‌های جدیدی که قرار است دوربین دو پرچمدار 2018 سامسونگ داشته باشند، دوربین S9  مجهز به دیافراگم f/2.4 و f/1.5 خواهد شد. گفته می‌شود که این هندست می‌تواند بسته به نیاز بین دو دیافراگم حرکت کند.

S9 پلاس با دو دوربین 12 مگاپیگسلی مجزا خواهد آمد که هر دو مجهز به زوم اپتیکال هستند. هر دو S9 و S9 پلاس دارای قابلیت فیلم‌برداری سوپر اسلوموشن خواهند بود که می‌توانند با 480 فریم بر ثانیه تصاویر اچ‌دی ضبط کنند.

گوگل پیکسل 2 XL در برابر گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس

  • صفحه‌نمایش: 6 اینچی/5.8 اینچی/6.2 اینچی
  • نوع صفحه‌نمایش: pOLED QHD+/AMOLED QHD+/AMOLED QHD+
  • دوربین پیکسل 2 ایکس ال: 12.2 مگاپیکسل با دیافراگم f/1.8، تک لنز، HDR+
  • دوربین اس 9: 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 و f/1.5، تک لنز، HDR
  • دوربین اس 9 پلاس: 12 مگاپیکسل با دیافراگم f/2.4 و f/1.7، لنز دوگانه، HDR
  • بدنه: شیشه و فلز، شیشه و فلز، شیشه و فلز
  • قابلیت ارتقا حافظه: ندارد، دارد، دارد

توجه داشته باشید که ویژگی‌های دو هندست سامسونگ که به آن‌ها اشاره شد با توجه به شایعات و اطلاعاتی که از افراد درز کرده نوشته شده است.

گوگل پیکسل 2 ایکس ال دارای صفحه‌نمایش 6 اینچی است و اس 9 با صفحه 5.8 اینچی کمی از این هندست کوچک‌تر است. مشخصا اس 9 پلاس بزرگ‌تر و با اندازه احتمالی 6.2 اینچی عرضه خواهد شد. صفحه‌نمایش پیکسل 2 ایکس ال به گونه‌ای ساخته شده است که رنگ‌ها را تا حد امکان طبیعی ارایه دهد، اما در رابطه با امولد اس 9 چنین نیست و درست به مانند آن‌چه از این نوع صفحه‌نمایش انتظار داریم، قرار است وسیع‌ترین محدوده رنگ‌ها را به کاربران هدیه دهد.

دوربین بهتر چیزی است که در واقع سامسونگ به آن نیاز دارد. مخصوصا با توجه به تصویر بدی که گوگل پیکسل 2 ایکس ال در زمینه صفحه‌نمایش در ذهن کاربران ایجاد کرده است، سامسونگ فرصت خوبی دارد که با بهبود بخش دوربین بتواند به بهترین تولیدکننده هندست‌های اندرویدی بازار تبدیل شود. البته اگر چنین هم نشود اتفاق بدی برای این کمپانی کره‌ای نخواهد افتاد، زیرا می‌تواند و فرصت این را خواهد داشت که به عنوان بهترین تولیدکننده سخت‌افزار و نرم‌افزار عرض اندام کند.

معمولا نیرویی که سامسونگ در تبلیغات به کار می‌برد خیلی بیش‌تر از نیرویی است که گوگل صرف تبلیغ پیکسل‌هایش می‌کند.

البته باید منتظر پیکسل 3 بود تا دید کدام کمپانی به طور واقعی می‌تواند در این رقابت برنده باشد.

4 در مورد “گلکسی S9 به چه ویژگی نیاز دارد تا بتواند از پیکسل 2 ایکس ال پیشی بگیرد؟!”

  1. گوگل پیکسل ایکس ال اصلا در حدی نیست که بخواد با اس۹ سامسونگ مقایسه بشه با اون اسم مسخره طولانیش

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH