گوشی‌های آینده آنر با نمایشگرهای 18:9 عرضه خواهند شد

اخیرا آنر گوشی‌های ویوو 10 و 7X را به همراه نمایشگرهای جدید کشیده با نسبت ابعاد 18:9 عرضه کرد. اکنون افشاگر معروف رولان کوانت گزارش کرده که کمپانی مشغول مهاجرت به ویژگی جدیدی برای کلیه محصولات خود است. این اطلاعات از سوی کمپانی آنر در آلمان ارایه شده است که می‌گوید: ” در آینده هیچ گوشی آنر جدیدی وجود نخواهد داشت که از صفحه‌نمایش FullView بهره‌مند نباشد.”

کوانت همچنین تصریح می‌کند که دریافت به‌روزرسانی رابط کاربری EMUI 8.0 مبتنی بر اندروید اوریو برای مدل‌های منتخب گوشی‌های آنر در ماه فوریه آغاز خواهد شد.

گوشی هواوی ویوو 10 با نمایشگر تمام‌صفحه با نسبت 18:9

آنر 9 و آنر 8 پرو 2 دستگاه خوشبختی هستند که ارتقا مذکور را در ماه جاری دریافت خواهند کرد. صاحبان آنر 7X بایستی تا پایان 3 ماهه دوم سال 2018 صبر کنند؛ این در حالیست که وضعیت برای آنر 8 پیچیده است. بر اساس اظهارات یک نماینده، به‌روزرسانی اندروید اوریو هنوز در شرف عرضه نیست؛ اما در آینده‌ای نزدیک از این موضوع شگفت‌زده خواهید شد.

4 در مورد “گوشی‌های آینده آنر با نمایشگرهای 18:9 عرضه خواهند شد”

  1. سفارش آنر 9 از سایت های چینی نهایتش 1500 یا شاید هم کمتر میفته. توی ایران گرون میدن.
    البته به عقیده من الآن هر کس گوشی بی حاشیه نگیره ضرر کرده، چون نسبت به حاشیه دار ها به شدت پرطرفدار شده وشاید دور روز بعد برای فروختنش آدم به مشکل بخوره چون ظاهرش قدیمیه.

  2. مهدی حاجیان

    گوشی های قبلی انر هم نسبت تصویر این چنینی داشتن پس بعید نیست در اینده هم این گونه باشد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH