تلگرام X؛ آینده پیام‌رسان تلگرام!

به تازگی تلگرام اعلام کرده جدیدترین پروژه شرکت یعنی تلگرام X، به زودی بر روی اندروید عرضه خواهد شد. این پروژه جدید، برنامه‌ای کاملا تازه خواهد بود که از ابتدا کدنویسی شده و با هدف دمیدن نفسی تازه در این پیام‌رسان و رسیدن به سرعت و کیفیتی بالاتر و همچنین دسترسی آسان‌تر عرضه خواهد شد. تلگرام X به صورت رسمی بر روی سایت تلگرام نمایان شده است:

ماموریت ما این است تا هر ماه تلگرام را سریع‌تر، بهینه‌تر و با کاربری آسان‌تر به‌روزرسانی کنیم. رقابت روح پیشرفت است، پس ما در ابتدای کار تاثیرات زیادی از دیگر پیام‌رسان‌ها گرفتیم؛ اما حالا با گذشت سال‌ها شاهد ظهور نوآوری‌های کمتری از رقبا هستیم و آنها با تاخیری دو ساله در حال استفاده از ویژگی‌های جدید تلگرام هستند.

در این محیط ترجیح دادیم تا بر رقابت داخلی جهت ارضای نیازهایمان تکیه کنیم. به همین خاطر است که در دو سال گذشته نسل جدیدی از تلگرام را در کنار نسخه اصلی، گسترش و توسعه دادیم.

پروژه تلگرام X کاملا جدید و با کدهای تازه‌ای بازنویسی شده است؛ بدون میراث نرم‌افزارهای قدیمی که در طی سالیان دراز روی هم انباشته شده‌اند.

تلگرام X در حالی با ویژگی‌های جدید ارایه می‌شود که برخی از قابلیت‌های پر طرفدار قدیمی را حفظ کرده است. در این نسخه فرمان‌های حرکتی برای تجربه رابط کاربری بهتر معرفی خواهند شد؛ برای مثال کاربر می‌تواند در صفحه اصلی بین منوهای چت و تماس صوتی حرکت کند و با حرکت به سمت راست پیام دلخواه خود را به دیگران ارسال مستقیم نماید. پخش کننده موسیقی بازسازی شده و همچنین صفحات پروفایل نیز از دیگر تغییرات نسخه جدید هستند. حالت جدیدی نیز اضافه شده است که با استفاده از آن می‌توانید دست به حذف حباب‌های گفتاری بزنید و با فضای خالی ایجاد شده تجربه بهتری در کار با پیام‌ها و فایل‌های صوتی و تصویری داشته باشید.

نسخه رایج تلگرام یکی از موفق‌ترین پیام‌رسان‌های بازار است که با ارایه ویژگی‌های بی‌نظیری چون قابلیت ارسال پیام‌های self-destructing، قابلیت ویرایش پیام‌های ارسال شده و همچنین قفل‌گذاری چت‌ها با یک رمز موفق به جمع‌آوری ماهیانه 180 میلیون کاربر از دسامبر سال 2017 پرداخته است.

تلگرام X در حال حاضر برای iOS منتشر شده، اما با توجه به برخی مشکلات محتوایی توسط اپل از اپ‌استور حذف شده است. به گفته تلگرام نسخه جدید هفته آینده در دسترس کاربران اندرویدی قرار خواهد گرفت.

New layer…

3 در مورد “تلگرام X؛ آینده پیام‌رسان تلگرام!”

  1. باسلام
    انسان از منظر ادیان الهی به ویژه قران بالاترین مقام را در جهان هستی دارد با آن ویژگیهایی که تشریع شده است و تمام امور دنیا برای اینچنین انسانی که قران تشریع کرده است افریده که در خدمتش باشند و راه الهی بهترین راه پیشرفت انسان و ارتقاء او می باشد در این راه دشمنان را به ویژه شیطان و نیز سرسخت ترین دشمن انسان و دین الهی را یهود نامیده است (و لتجدن اشد الناس عداوه للذین امنو ، الیهود و الذین اشرکو (بطور مسلم ، دشمن ترین مردم نسبت به مومنان را ، یهود و مشرکان خواهی یافت) «ایه 82 سوره المائده »
    وهمچنین در (سوره بقره آیه 120) و ( بقره: 89) و (مائده: 78) و (آل عمران: 21) با توجه به ایات قران دشمن سر سخت خدا و مومنان و مردم جهان یهود هستن خوب الان تمام رسانه و وسایل ارتباطی جهان در دست پولداران صهیونیست یهودی است و ما در اینجا هچکاره هستیم در صورتی که از علم جوانان ما برای خودشان کاخ دنیا را ساخته اند درصورتی که به همین جوانان اگر بها داده شود دنیا را در تسخیر خود می گیرند یهود الان فضای مجازی را تسخیر کرده و انترنت اشیاء طراحی کرده که دیگه حریم خصوصی برای کسی معنا نداره به مردم اینطور القاء می کنه که یهودیان فهمیده اند که خدا اول یک انسان بوده بر اثر علم رفته رفته ارتقاء یافته و به بالا رفته و ما را اداره میکنند و ما می توانیم به او برسیم و این را در رسانه ها بصورت تکنولوژی و بدن و بعد ارتقاء به هوش مصنوعی که اداره به دست اوست!! حواسمان باشه که فکر یهود نسبت انسان چگونه هست القاء بی خدایی و القاء بی هویتی و جهان بدون حضور ولی خداوند این قدرت خداوند جلو یش را گرفته و به یهود مهلت داده و انشاء الله با ظهور حجت خداوند امام زمان( عج الله تعالی فرج شریف) انسان به اوج علم خدایی که بدون واسطه مادیات هست برسیم و یک مثال از آن علم در قضیه حضرت سلیمان( علیه السلام) وقتی که قران می فرماید به او علم اندکی دادیم که با یک چشم به هم زدن تخت بلقیس جلوی حضرت (سیلمان علیه السلام) بود ما این علم خدایی را می خواهیم نه دست آورد دشمن بشریت یهود را ..

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH