instagram-stories-ads

خبر جدید اینستاگرام: استوری‌های تبلیغاتی بیشتری در راه هستند!

اگر شما از کاربران علاقه‌مند به اینستاگرام باشید احتمالا تاکنون متوجه پیام‌های تبلیغاتی تجاری شده‌اید که بسیار موذیانه و نامحسوس در بین استوری‌های اینستاگرام شما به چشم می‌خورند. خوشبختانه، این تبلیغات از نوع کاربر‌پسند هستند به این معنا که شما به راحتی‌ می‌توانید آنها را رد کرده و به دور بیاندازید. تا به امروز، اینستاگرام به شرکت‌ها اجازه می‌داد که تنها یک قطعه کوچک ویدیویی یا عکس را به عنوان تبلیغ در استوری‌های خود قرار دهند اما ظاهرا در آینده بسیار نزدیک این محدودیت‌ها تغییر خواهند کرد.

این تبلیغات چرخشی جدید اینستاگرام که امروز معرفی شد، بسیار مهم و جدی است و دیگر محدود به یک تک اسلاید تبلیغاتی در استوری نخواهد بود بلکه تا سه اسلاید افزایش خواهد داشت. هدف ایجاد تحولی بزرگ در کسب‌و‌کار اینترنتی است. با این اوصاف، به نظر می‌رسد که این امر یک پیروزی بزرگ برای صنعت تبلیغات محسوب خواهد شد. اما هنوز هم حداقل برای یک دوره کوتاه، تعداد اسلاید در استوری‌های تبلیغاتی که می‌توانند قرار دهند محدود و کمتر از تعداد کاربران عادی است. بله درست شنیدید، در حالی که کاربران عادی به طور نامحدود قادرند اسلاید در هر استوری قرار دهند، اکانت‌های کسب‌و‌کار تنها اجازه دارند تا سه اسلاید در هر استوری قرار دهند.

در این رابطه سوزان رز (Susan Rose)، مدیر بازاریابی محصولات اینستاگرام،  گفت: “این قابلیت به درخواست صاحبان کسب‌و‌کار و شرکت‌های تبلیغاتی ایجاد شده است و به آنها این امکان را می‌دهد تا از طریق استوری‌های چند قسمته به معرفی بهتر محتوای خود بپردازند.”

 

instagram-stories-ads

استدلال ارایه شده برای افزایش اسلاید‌های هر استوری، کاملا منطقی است. شما قادر خواهید بود تا به جای آنکه در یک استوری تک اسلایدی تمام محتوای خود را بگنجانید، آن را در سه اسلاید با طرح و نظم بهتر و متنوع‌تری آماده و برای نمایش در دید کاربران قرار دهید. سوزان رز همچنین معتقد است که این تعامل بین تبلیغات کنندگان و کاربران نه تنها موجب افزایش محبوبیت اپلیکیشن اینستاگرام خواهد شد بلکه یک تجربه اجتماعی جالب و مفید برای هر دو طرف خواهد بود. هر چند این هنوز نقطه شروع کار است با این حال پروژه افزایش تعداد اسلاید‌های هر استوری برای اکانت‌های کسب‌و‌کار به طور قطع تایید شده است و به اجرا درخواهد آمد.

خوشبختانه این امکان برای کاربران فراهم است که بتوانند تبلیغات را نادیده بگیرند همانطوری که در مورد استوری دیگر کاربران نیز انجام می‌دهند. اگر شما استوری که مشاهده می‌کنید، نمی‌پسندید، به راحتی می‌توانید آن را رد کنید. البته این تغییر اخیر، تنها یکی از ویژگی‌های جدیدی است که در این پلتفرم به وجود آمده است. دیروز نیز مشخص شد که یک API به کسب‌‌کارها اجازه خواهد داد، پست‌های برنامه‌ریزی شده ایجاد کنند و پیش از این نیز ما در آی‌تی‌رسان خبر چت‌های ویدیویی اینستاگرام در آینده نزدیک را به اطلاع‌تان رسانیدیم. باید منتظر ماند و دید در آینده اینستاگرام چه سورپرایزی برای ما دارد …

3 در مورد “خبر جدید اینستاگرام: استوری‌های تبلیغاتی بیشتری در راه هستند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH