یک اسمارت‌فون میان‌رده جدید از برند HTC در گیک‌بنچ رویت شد

به‌تازگی مشخصات یک اسمارت‌فون جدید از برند اچ تی‌سی در دیتابیس گیک‌بنچ رویت شده است. این هندست با شماره مدل 2Q5W1 مورد سنجش قرار گرفته است. این هندست جدید مطمئنا پرچم‌دار اچ تی‌سی نخواهد بود، زیرا به اسنپدارگون 625 و سه گیگابایت رم مجهز شده که آن را در دسته اسمارت‌فون‌های میان‌رده قرار می‌دهد.

اچ‌تی‌سی

این خبر را در ابتدا Roland Quandt، لو دهنده معروف دنیای تکنولوژی در یک پست توییتری منتشر کرده است. اچ‌تی‌سی پیش‌تر سه نسخه اچ‌تی‌سی 11 را با نام‌های U11+ ، U11 Life و U11 Eyes روانه بازار کرده است. نکته قابل توجه در مدل جدید، ارزان‌تر بودن آن نسبت به اچ‌تی‌سی U11 لایف است که می‌تواند نشان دهد اسمارت‌فون جدید با نامی هم‌چون U11 Lite معرفی و عرضه خواهد شد.

از جمله مشخصات اچ‌تی‌سی U11 لایف می‌توان به چیپست اسنپدارگون 630، مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار و هندزفری‌های مجهز به لغوکننده نویز اشاره کرد. ارزان‌تر بودن نسخه Lite می‌تواند به معنای حذف قابلیت‌هایی هم‌چون مقاومت در برابر نفوذ آب، تکنولوژی Edge Sense و حتی هندزفری‌های پیشرفته USonic باشد.

البته ممکن است این دستگاه نسخه به‌روزشده اچ‌تی‌سی A9 باشد که با چیپست اسنپدارگون 617 روانه بازار شد. این هندست هم‌چنین طراحی بسیار مشابه با آی‌فون 6 داشت و حتی خطوط آنتن نه چندان زیبای آی‌فون را نیز می‌توانستیم مشاهده کنیم!

برخی از طرفداران اچ تی‌سی از استفاده این کمپانی از شیشه برای طراحی اسمارت‌فون‌های این کمپانی چندان رضایت نداشتند، بنابراین اچ‌تی‌سی تصمیم گرفت به گذشته بازگردد و یک هندست میان‌رده را روانه بازار کند!

به احتمال قوی این اسمارت‌فون برای نمایشگاه MWC 2018 آماده شده است، زیرا این کمپانی تایوانی قرار نیست از اچ‌تی‌سی U12 پرده‌برداری کند.

2 در مورد “یک اسمارت‌فون میان‌رده جدید از برند HTC در گیک‌بنچ رویت شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH