Pokémon Go

توسعه دهندگان پوکمون گو، شرکت واقعیت‌های افزوده Escher Reality را خریدند

Niantic Labs، که بیشتر به اسم بازی واقعیت افزوده پوکمون گو در گوشی‌های اندرویدی و iOS شناخته می‌شوند، اعلام کرد که شرکت Escher Reality را خریداری نموده است.

Pokémon Go

شرکت Escher Reality با انتشار بیانیه‌ای ابراز داشت که: “چشم‌انداز بلند ما کمک برای ایجاد یک تجربه مشترک و پایدار از واقعیت افزوده با میلیون‌ها نفر از مردم در سراسر جهان و همچنین تحقق بخشیدن و تسریع پیشرفت رو به جلوی واقعیت افزوده است. در یک کلام ما هدف نیانتیک را، برای غنی‌تر کردن تجربه افراد با ترکیب دنیای واقعی با جهان دیجیتال، گسترش خواهیم داد.”

در همین حال، شرکت نیانتیک نیز در سایت خود، دراین رابطه بیان داشت که این خرید به تسریع روند پایدار کار گسترش واقعیت افزوده به عنوان بخشی از پلتفرم اپلیکیشن دنیای واقعی نیانتیک (Niantic real-world application)، کمک خواهد کرد.

این خرید جدید، با توجه به ماهیت بازی پوکمون گو، که در آن بازیکنان از طریق تلفن خود با هدف پیدا کردن و گرفتن پوکمون، دنیای بیرون را مشاهده می‌کنند، منطقی است. این بازی حول محور واقعیت افزوده کار می‌کند و اخیرا نیز قابلیت ARKit به آن اضافه شده است. البته این اولین خرید شرکت نیانتیک نبود، در ماه نوامبر گذشته، نیانتیک اقدام به خرید یک شرکت ساخت انیمیشن‌های سه بعدی با نام Evertoon کرده بود که توسعه‌دهندگان آن، با طراحی یک اپلیکیشن، به کاربران این امکان را می‌دادند تا انیمیشن‌های کوتاهی را ایجاد کنند.

Pokémon Go

ظاهرا، با توجه به محبوبیت گسترده بازی پوکمون گو در طی این مدت، شرکت نیانتیک قصد دارد تا روند پیشرفت و توسعه بازی را سرعت بخشد و از کندی و تاخیر در کار جلوگیری کند. تنها در چند ماه اخیر ویژگی‌های تجارت، نبرد‌های PvP یا همان بازیکن علیه بازیکن (Player versus player) و سیستم پویای آب و هوا به آن افزوده شده است. به علاوه با مشارکت و همکاری شرکت NetEase توانستند بازی پوکمون گو را در کشور چین نیز راه‌اندازی نمایند.

4 در مورد “توسعه دهندگان پوکمون گو، شرکت واقعیت‌های افزوده Escher Reality را خریدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH